Sælges: Weber 307 - nu med auto. grillstar~
Fra : Henrik B.

Dato : 17-06-05 18:35

*ROTFLMAO*

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 19:24

On Fri, 17 Jun 2005 19:35:11 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>*ROTFLMAO*

Sælges: Grillkul taget ud af turboen på min Saab 900

--
Ivan Madsen
Xsara Week-end HDI

Fra : S.B.

Dato : 17-06-05 20:11

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Sælges: Grillkul taget ud af turboen på min Saab 900
>
> --
> Ivan Madsen
> Xsara Week-end HDI
> Med chippet hund

undre mig, da jeg var knægt havde jeg en puch knallert, den brændte da også
ind imellem, det gad aviserne da ikke skrive om
er overbevist om at det også var en fabriksfejl

/Steen

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 22:03

> undre mig, da jeg var knægt havde jeg en puch knallert, den brændte da
> også ind imellem, det gad aviserne da ikke skrive om
> er overbevist om at det også var en fabriksfejl

Du bør sagsøge Puch for gentagne traumatiske oplevelser.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf