Mudder på Spraydåse!
Fra : Spangkuk

Dato : 15-06-05 16:27

Her hvor jeg bor, i det "åhhh så yndige Nordsjælland" er
jeg sikker på, at dette produkt vil blive populært, for vi har FANME mange
4-hjulstrækkere der køres af en lægefrue eller mandens elskerinde.:

Spang

Fra : BJ

Dato : 15-06-05 16:34

"Spangkuk" <øæøæååæøæ@æøæåæø.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Her hvor jeg bor, i det "åhhh så yndige Nordsjælland" er
> jeg sikker på, at dette produkt vil blive populært, for vi har FANME mange
> 4-hjulstrækkere der køres af en lægefrue eller mandens elskerinde.:

Se *det* er en rigtig forretningsmand med innovative ideer...LOL.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Spangkuk

Dato : 15-06-05 16:37

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev

> ~~wear sunscreen~~

"Don't read beuty-magasines....they will only make you look ugly"

Respeeeekt

Spang

Fra : BJ

Dato : 15-06-05 16:42

"Spangkuk" <øæøæååæøæ@æøæåæø.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> "Don't read beuty-magasines....they will only make you look ugly"
>
> Respeeeekt

LOOOLLL..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-06-05 22:06

Spangkuk wrote:
> [...]
> jeg sikker på, at dette produkt vil blive populært, for vi har FANME
> mange 4-hjulstrækkere der køres af en lægefrue eller mandens

LOL...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign