Stenslag i forrude og syn?
Fra : info@d-form.dk

Dato : 15-06-05 15:43

Hej

Jeg har lige fået repareret et stenslag i forruden på min previa, som
sidder i synsfeltet. Stenslaget sidder inden for rattets diameter og
kan stadig ses efter reparationen.

Så mit spørgsmål er, om I vurderer, at bilen kan synes med et
sådant stenslag?

Stenslaget var kun i yderste glaslag.

Fra : Henning Lund

Dato : 15-06-05 16:03

info@d-form.dk skrev:

> Så mit spørgsmål er, om I vurderer, at bilen kan synes med et
> sådant stenslag?
>
> Stenslaget var kun i yderste glaslag.

Jeg fik vores synet med en lige i øjet.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : info@d-form.dk

Dato : 15-06-05 16:50

hvor stort var dit stenslag?

Fra : Henning Lund

Dato : 15-06-05 16:57

info@d-form.dk skrev:

> hvor stort var dit stenslag?

Hvis det er mig du spørger så er den ca 3x5 mm.

Fra : FJ

Dato : 15-06-05 20:43

<info@d-form.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Ja! De er ikke nær så hysteriske som de har været. Vi har flere gange fået
firmabiler synet, selvom forruden var revnet hele vejen over.

FJ

Fra : info@d-form.dk

Dato : 15-06-05 21:02

mit er vist lidt større - håber virkelig den går til syn, for 4300,-
for ny rude og montering er ikke lige det jeg har mest lyst til :(

Er der ikke andre der har prøvet turen til syn med stenslag?

Fra : Robert Piil

Dato : 16-06-05 00:10

On 15 Jun 2005 13:02:22 -0700, info@d-form.dk wrote:

>mit er vist lidt større - håber virkelig den går til syn, for 4300,-
>for ny rude og montering er ikke lige det jeg har mest lyst til :(

Hvilken bil?

4300,- lyder som meget. Da jeg ringede lidt rundt, fandt jeg et tilbud
i Ishøj til omkring 2300 til en Peugeot 306 med regnsensor. Da jeg så
ringede til min mekaniker matchede han det næsten.

>Er der ikke andre der har prøvet turen til syn med stenslag?

Jeg har hørt om flere som måtte på den igen.
--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : info@d-form.dk

Dato : 16-06-05 10:42

bilen er en toyota previa (Stor forrude) og prisen kommer fra dansk
bilglas. Det kan sikkert gøres billigere...