Skaffe pakdåse fra udlandet
Fra : Ukendt

Dato : 14-06-05 18:29

Hejsa alle godtfolk.

Har forgæves forsøgt at bestille en pakdåse hjem til automatgearet på min
Ford Sierra 1,8 fra 87 hos Ford.
Men de kunne ikke skaffe den fra Tyskland. Er der nogen
af jer der har et link til et eller flere steder i udlandet, evt England
hvor den slags kan skaffes hjem ?
Der er tale om pakdåsen mellem motor og gearkasse.
Den har reservedels nummer 1587596

På forhånd tak for evt hjælp

Mvh
Jimmy_K

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-05 18:34

"Jimmy_K" <jimmy_k76SnabelAhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor den slags kan skaffes hjem ?
> Der er tale om pakdåsen mellem motor og gearkasse.

Prøv at ringe til Ford i tyskland (de taler dansk hvis du spørger efter Hr
Jurgensen)
0049 461 99 80 130

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-05 18:46

> Prøv at ringe til Ford i tyskland (de taler dansk hvis du spørger efter Hr
> Jurgensen)
> 0049 461 99 80 130

Takker for tippet. Men tror desværre ikke det hjælper. Ford her i Horsens
har haft kontakt til Ford i Tyskland. De siger den er udgået. Såe.... Flot
klaret af Ford ellers...
Så tænkte jeg måske kunne skaffe den fra et andet land selv.

Mvh
Jimmy_K

Fra : Lars

Dato : 14-06-05 20:57

> [...]
> klaret af Ford ellers...
> Så tænkte jeg måske kunne skaffe den fra et andet land selv.

Har du et billede af pakdåsen og dimensioner yder D, aksel d, bredde så tror
jeg der kan skaffes en erstatning.

--
Venlig Hilsen
Lars Funder

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 06:50

"Lars" <lars@.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et billede af pakdåsen og dimensioner yder D, aksel d, bredde så
> tror jeg der kan skaffes en erstatning.

Det har jeg desværre ikke. Pakningen sidder stadig i bilen, og skal helst
først afmonteres når jeg har en erstatning, da jeg bruger bilen dagligt.
Så desværre. Der skal helst rammes plet i første forsøg.

Mvh
Jimmy_K

Fra : Brian M

Dato : 15-06-05 12:15

"Jimmy_K" <jimmy_k76SnabelAhotmail.com> wrote in message news:<42afc1aa$0$31805$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>...
> [...]
> først afmonteres når jeg har en erstatning, da jeg bruger bilen dagligt.
> Så desværre. Der skal helst rammes plet i første forsøg.

Har du prøvet hos et af den håndfuld firmaer i DK, som ikke laver
andet end reperation/renovering af automatgearkasser? De har
sandsynligvis mere styr på det end Ford-Danmark.

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 13:42

"Brian M" <brianbmortensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet hos et af den håndfuld firmaer i DK, som ikke laver
> andet end reperation/renovering af automatgearkasser? De har
> sandsynligvis mere styr på det end Ford-Danmark.

Uhh ja, selvfølgelig. Det vil jeg gøre.
Takker for tippet !

Mvh
Jimmy_K

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 14:20

> [...]

> andet end reperation/renovering af automatgearkasser? De har
> sandsynligvis mere styr på det end Ford-Danmark.

Så blev det prøvet. Desværre viste det sig at Ford ikke har en skid
styr på sagerne. Han kunne lynhurtigt sige mig at det ikke var pakningen
den var gal med, men derimod bøsningen på pumpen. Han mente ikke
det var forsvarligt selv at skifte den uden det rette udstyr. Øv øv øv.
Da jeg uheldigvis bor i den anden ende af landet, og bilen ikke kan køre
mere end 20 km før olien pisser ud af den, køber jeg nok en "ny"
gearkasse. Øv øv øv igen !

Mvh
Jimmy_K

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 15-06-05 09:19

> [...]

> England hvor den slags kan skaffes hjem ?
> Der er tale om pakdåsen mellem motor og gearkasse.

Hej
Via google (cache) fundet
<http://66.102.9.104/search?q=cache:XSSqIUenaH4J:www.autocenter.ru/spares.a
sp%3Fp%3D2%26model%3DFord%2BSierra%2B(01.1987--02.1993)%26part%3D2.8%2BV-
6+Ford+Sierra+1587596&hl=da>

fra
<http://www.autocenter.ru/spares.asp?p=2&model=Ford+Sierra+%2801%2E1987%2D%
2D02%2E1993%29&part=1%2E6+%97+2%2E0+OHC>
A4LD OHC 1.8, CVH 1.8, V-6 --06.89 1587596 Ford/Motorcraft 7,79

Prisen på 7,79 rumænske mønter

mvh fvm

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 13:44

"Flemming V. Mortensen [5492]" <fvmFJERN@DETTEnethotel.dk> skrev i en
meddelelse news:Xns967668F528B3Bfvmnethoteldk@62.243.74.162...

> [...]
> 2D02%2E1993%29&part=1%2E6+%97+2%2E0+OHC>
> A4LD OHC 1.8, CVH 1.8, V-6 --06.89 1587596 Ford/Motorcraft 7,79

Yaiks, det var da vist ikke på et sprog jeg fatter *lol*
Prøver om jeg kan finde min del der alligevel.

Takker for linket

Mvh
Jimmy_K