Sharan, hvad nu
Fra : Sts Honda

Dato : 14-06-05 16:48

Det er den 3 sharan jeg sus rundt i og ved dem alle har der være større
problemer med holde air-condition tæt.

den model jeg har nu er en årg. 02 TDI 1.9

Hvor ligge sygdommen hende og kan jeg evt. selv afhjælpe

--
Med V Hilsen
Sts

Fra : Mogens

Dato : 14-06-05 20:02

On Tue, 14 Jun 2005 17:47:32 +0200, "Sts Honda" <sts@stsnet.dk> wrote:

>Det er den 3. Sharan, jeg suser rundt i, og ved dem alle har
>der være større problemer med holde air-condition tæt.
>Hvor ligge sygdommen henne, og kan jeg evt. selv afhjælpe

Jeg læser, som du har haft problemet i alle 3 biler?
Så må en vis erfaring da være til stede, IMO...

Mvh...

Fra : Sts Honda

Dato : 15-06-05 07:16

Har ikke forstand på biler, kun Mc...

De to andre var firma-biler.

Bortset fra at du ikke kunne læse mellem linjerne, men du har altså ikke et
svar, du bruger bare din tid på snik snak

--
Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Mogens

Dato : 15-06-05 17:10

On Wed, 15 Jun 2005 08:16:04 +0200, "Sts Honda" <sts@stsnet.dk> wrote:

>Har ikke forstand på biler, kun Mc...

Fair nok

>De to andre var firma-biler.

Og? - de var vel blevet repareret alligevel?

>Bortset fra at du ikke kunne læse mellem linjerne,
>men du har altså ikke et svar

Nogle mennesker skal have hkjælp til de åbenlyse ting - jeg troede du
var een af dem. Dét troede jeg, du kunne læse mellem linjerne.
Det er da helt nærliggende at gribe fat i de gamle kanaler, hvor din
aircons tidligere blev repareret.

På mine biler har det været rør, der lå for tæt på såvel køler som
ventilator, der har været problemet. Selve apparaturet i kabinen kan
også ha lidt skade grundet fugt (rust), som et højt tryk hurtigt gør
utæt.

Mvh...

Fra : peter

Dato : 15-06-05 08:44

"Sts Honda" <sts@stsnet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er den 3 sharan jeg sus rundt i og ved dem alle har der være større
> problemer med holde air-condition tæt.
>
> den model jeg har nu er en årg. 02 TDI 1.9
>
> Hvor ligge sygdommen hende og kan jeg evt. selv afhjælpe

Det er meget normalt at de bliver utæt i anlæget ved filteret det sidder i
det der ligner en køler forrest på bilen i højre side af køleren under et
lille plastik dæksel
det kræver som regel en ny køler