TCnano?
Fra : JS

Dato : 14-06-05 12:45

Er der nogen der har kendskab til dette produkt?:
http://www.tcnano.dk/produkter/DK/bilruder.htm

Hvis det lever op til løfterne, så er det sgu da ret smart!

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 14-06-05 13:25

JS wrote:
> Er der nogen der har kendskab til dette produkt?:
> http://www.tcnano.dk/produkter/DK/bilruder.htm
>
> Hvis det lever op til løfterne, så er det sgu da ret smart!

Jeg har et tilsvarende produkt fra TurtleWax. Det virker som beskrevet,
men ikke så længe ad gangen at jeg rigtig gider bruge det. Der er for
meget arbejde i at få gjort forruden helt ren, og bagefter smøre midlet
på og derefter polere.

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Brian S Jensen

Dato : 14-06-05 14:09

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har kendskab til dette produkt?:
> http://www.tcnano.dk/produkter/DK/bilruder.htm
>
> Hvis det lever op til løfterne, så er det sgu da ret smart!

Pas på med det ! - i hvertfald til frontruden

For en del år siden da vi skulle til tyskland smuttede viskerne
sig en tur (defekt led) og i Flensborg fandt jeg noget til at
smøre på "usynlige viskere" hed det (på tysk) og hu-hej
hvor det det virkede på vej hjem - vandet perlede af frontruden,
men glæden holdt kun indtil jeg fik lavet viskertrækket og skulle
bruge viskerne på normal vis igen - de skøjtede hen over ruden, den
var alt for glat - og det var stort set umuligt at fjerne igen.

Men på sideruderne er det perfekt - men så kan man jo lige så godt
bruge noget lakforsegler - UltraGlozz er i hvertfald perfekt til dette

Mvh.
Brian S Jensen