Audi S4 spejle.
Fra : Gimmer

Dato : 14-06-05 12:22

Hej i gruppen.
Nogen som kender et billiget sted at for helst originale s4 spejle
billigt?
de skal passe til en s4 2000 model, men skal være i krom... mam kan jo
stjæle dem - det er jeg klar over, men ikke lige min stil andre
forslag?
vh gimmer.
Ps. min audi dealer ville have 10.000 for spejle inkl montering - det er
lige dyrt nok.

Fra : N/A

Dato : 14-06-05 16:13

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-05 16:13

> Audi i Flensborg skulle være sagen.

De tager raskt væk 300 - 400 Euro pr. stk alt efter udstyr i spejlet.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : John Sahl

Dato : 14-06-05 16:36

Claus Petersen wrote:
> De tager raskt væk 300 - 400 Euro pr. stk alt efter udstyr i spejlet.

Det er så også væsentligt mindre end de 10.000 nævnt i spørgerens
indlæg. Men jeg kan da anbefale at man tjekker eBay.de for bedre
priser.

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Gimmer

Dato : 15-06-05 07:56

> Det er så også væsentligt mindre end de 10.000 nævnt i spørgerens
> indlæg. Men jeg kan da anbefale at man tjekker eBay.de for bedre
> priser.
Tak for svarene.
Kan man ikke bare forkrome de spejle der allerede sidder på bilen?
er det lovligt?
VH Gimmer

Fra : John Sahl

Dato : 15-06-05 07:58

Gimmer wrote:
> Kan man ikke bare forkrome de spejle der allerede sidder på bilen?
> er det lovligt?

Kan du ikke bare købe nogen ved T-Hansen eller en anden
billigleverandør?