Peu­geot 307 i Brand igen.
Fra : niels

Dato : 14-06-05 09:13

Danmarks mest solgte bil kan være livs­farlig,Danmarks mest solgte bil kan
være livs­farlig,

http://www.112alarm.dk

http://www.112alarm.dk/2005/logethoj1/logethoj1.htm

http://www.112alarm.dk/2005/skovgade4/skovgade4.htm

Niels...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-06-05 09:58

"niels" <niels@ab-net.dk> wrote in message
> Danmarks mest solgte bil kan være livs­farlig,Danmarks mest solgte bil kan
> [...]

Er det ikke en 206'er ?

--
mvh / regards

Christian

Fra : Brian

Dato : 14-06-05 10:00

Christian B. Andresen wrote:

> Er det ikke en 206'er ?
Der er én af hver - pas nu på ikke at stille din 306'er i solen

/Brian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-06-05 10:07

Fra : Per O.

Dato : 14-06-05 21:58

"niels" <niels@ab-net.dk> skrev i en meddelelse
> Danmarks mest solgte bil kan være livs­farlig,Danmarks mest solgte bil kan
> [...]

Ja man kan undre sig over at der er så mange som alligevel køber de franske
biler ....

Per O.

Fra : JS

Dato : 15-06-05 07:38

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> "niels" <niels@ab-net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja man kan undre sig over at der er så mange som alligevel køber de
> franske biler ....

Og man kan undre sig over at folk der ikke har købt de franske biler altid
er hyper-opmærksomme på at nedgøre dem der har gjort det.

Fra : Henrik B.

Dato : 15-06-05 07:55

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja man kan undre sig over at der er så mange som alligevel køber de
> franske biler ....

Ja, de er øjensynligt ikke bygget til det danske klima...

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 15-06-05 19:56

> Ja, de er øjensynligt ikke bygget til det danske klima...

Er det ikke den "gammelkendte" el sygdom med ir i stik der har vist sig
igen..
Selvom det selvfølgelig aldrig har eksisteret iflg. visse frankofiler.

/Carsten