antenne - hvilken og hvor?
Fra : Tony

Dato : 13-06-05 19:28

Hærværkeren fik fat i min meget gamle Clarion antenne. Af den slags der
burde kunne skilles ad ved foden. Tror min var groet fast.
Anyway, en ny skal på så bilradioen kan få lidt luft.
Jeg tænker det nemmeste er sådan en der kan skilles ad, så jeg kan komme i
vaskehal.
Er elektrisk ikke for meget bøvl, eller er det et spørgsmål om at købe den
rigtige?

Kender du en betjeningsvenlig adskillelig, og hvor skal jeg købe den?
Eller en elektrisk der duer?
Den skal sidde på vandret flade.

På forhånd tak.

Tony

Fra : Kim Olsen

Dato : 13-06-05 20:41

Hej Tony

Min Kia Clarus er født med en elektrisk antenne, og den har nu fungeret i 4
år dagligt uden problemer.
Så de er nok blevet bedre....

Hilsen
Kim

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-06-05 22:43

Tony skrev:

> Kender du en betjeningsvenlig adskillelig, og hvor skal jeg købe den?
> Eller en elektrisk der duer?
> Den skal sidde på vandret flade.

Har lige købt en ny Hirschmann motorantenne til erstatning for min den
gamle - den kostede 573,- kr. (hos det tidligere AABC i Sønderborg)
Hans