Erfaring med P-Watch.
Fra : Kim Andersen

Dato : 13-06-05 16:19

Nogen som har dårlige erfaring med P-Watch ?
overvejere at købe mig en.

/Kim

Fra : Per O.

Dato : 13-06-05 17:34

"Kim Andersen" <_dingdong@dingeling> skrev i en meddelelse
> Nogen som har dårlige erfaring med P-Watch ?
> overvejere at købe mig en.

Jeg har 99,9% gode erfaringer med min, som jeg har haft siden april 2004.

Den eneste anke er at den i yderst sjældne tilfælde ikke stiller sig når man
stopper bilen, men bare viser fire streger i stedet for
standsningstidspunktet. Det er sket tre gange for mig siden købet (altså på
14 måneder).

Men jeg kan bestemt råde dig til at købe sådan en fætter .. jeg er vildt
glad for min!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Mogens

Dato : 13-06-05 18:44

On Mon, 13 Jun 2005 18:34:03 +0200, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

>Men jeg kan bestemt råde dig til at købe sådan en fætter .. jeg er vildt
>glad for min!

Søndags JP "sagde" det modsatte:
www.jp.dk/login?url=morgenavisen/mbilbaadcamping:aid=3097474
"Angående parkeringsvagten, som jeg kunne læse om i brevkassen, så har
jeg fået en sådan installeret for et par måneder siden. Den har kun
givet problemer. Det var en fødselsdagsgave fra min kone, som har
græmmet sig lige siden. Det var synd"

Mvh...

Fra : Per O.

Dato : 14-06-05 21:58

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg fået en sådan installeret for et par måneder siden. Den har kun
> givet problemer. Det var en fødselsdagsgave fra min kone, som har

Nu kan jeg ikke læse hele artiklen, da jeg ikke abonnerer på JP, men det er
af og til sket at folk har klaget over P-Watch, men det har efterfølgende
vist sig at det var fordi de selv havde forsøgt at montere den, og ikke
havde de nødvendige evner i så henseende. Så er det jo lidt nemt at skyde
skylden på udstyret i stedet for ens egen manglende evner i forhold til at
montere det på den rigtige måde.

Per O.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 15-06-05 07:39

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in

> [...]
> det jo lidt nemt at skyde skylden på udstyret i stedet for ens egen
> manglende evner i forhold til at montere det på den rigtige måde.

I dette tilfælde var det (som jeg læser) ikke hjemme-monteret.

Da jeg ikke har den store lyst til at offentliggøre artiklen her her, så er
artiklen tilgængelig her de næste 14 dage:

http://upload.p7.dk/upload/jp-pwatch.txt

Thomas

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-06-05 22:38

Kim Andersen skrev:

> Nogen som har dårlige erfaring med P-Watch ?
> overvejere at købe mig en.

Har kun gode erfaringer med min gennem knap 3 år - har dog aldrig tjekket om
den af og til kun viser 4 streger, men har på den anden side aldrig fået en
bøde i dén sammenhæng.

Bemærk dog ved montering, at styrestrømmen ikke bare kan tages fra
tændspolen, men skal hentes et andet sted på motoren.
Hans

Fra : Ole Mogensen

Dato : 14-06-05 09:20

Kim Andersen wrote:

> Nogen som har dårlige erfaring med P-Watch ?
> overvejere at købe mig en.
>
> /Kim

Hej Kim

Da vi købte en KIA Pikanto sidste år til min kone,
fik vi sådan en installeret.
Vi har kun gode ting at sige om den, virker hver gang
bilen bliver slukket, selv når displayet står i direkte
sol er det tydeligt, LCD displays kan ellers godt
have varmeproblemer.

Ole

Fra : Kim Andersen

Dato : 15-06-05 09:19

Tak for svarende.
Jeg køber mig sådan en og for mit værksted til at monter den.

/Kim