Det kan blive småt for enhver, selv tyvekn~
Fra : Thomas

Dato : 13-06-05 13:16

Hej NG

Ja så skulle man opleve det med. Man kommer ned til sin kære gamle Fiat
Duna og opdager at den bagerste skrå siderude er smadret, bilen låst op og
min kære cd afspiller er stjålet...... Den stod mig i 699,- for 2 år
siden og har ingen idé om hvad den er værd i dag . En ting er sikkert. Den
smadrede rude bagi kommer til at stå mig i endnu mere...... Hvorfor kunne
man ikke være heldig at gribe sådanne en abe på fersk gerning ?

Mvh

Thomas

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 13-06-05 14:01

"Thomas" <bambanosFJeRN@hotmail.com> wrote in

> [...]
> ting er sikkert. Den smadrede rude bagi kommer til at stå mig i endnu
> mere...... Hvorfor kunne man ikke være heldig at gribe sådanne en abe

Kender godt følelsen.... mistede selv min radio fra min gamle G2'er (pris
ca. 1200 for 2 år siden). De havde dog bare rykket håndtaget af døren, så
det kostede kun 150kr + ny radio at lave :-|

Men jeg er ikke sikker på at det er heldigt at fange sådan en fandens idiot
på fersk gerning. Min risikere jo bare at blive smidt i spjældet eller få
en stor bøde fordi idioten tilfældigvis falder over et snørrebånd på vej
væk

Jeg ved ikke helt selv hvordan jeg kunne finde på at reagere hvis jeg
overraskede en tyv på fersk gerning... men det er ikke utænkeligt at han
kunne komme til at snuble over noget og måske få en hudafskrabning på
albuerne eller lign.

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-06-05 14:20

Thomas Rasmussen skriver:

> [...]
> en stor bøde fordi idioten tilfældigvis falder over et snørrebånd på vej

Er det ikke et spørgsmål om at man ikke finder manden igen ?

Eller at der ikke er nogen der ser ham forsvinde ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thomas

Dato : 13-06-05 14:37

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Thomas Rasmussen skriver:

> Er det ikke et spørgsmål om at man ikke finder manden igen ?
>
> Eller at der ikke er nogen der ser ham forsvinde ?

hehe jeg har også været hele spektret igennem "hvad nu hvis", hammer,
bagagerum ud i skoven osv...

nå men det sjove er at jeg ringede og meldte det til politiet for en god
ordens skyld, hvis nu de skulle snuppe en med tasken fyldt med 20 radioer,
for så ville jeg gerne have den igen. Men hende jeg talte med lød ret
ligeglad. Jeg fik at vide at jeg ikke fik en rød øre da jeg sagde jeg ikke
havde bilen forsikret. Jeg sagde at det var jeg sådanne set godt klar
over, men troede nu at policen ønskede et overblik over hvor mange biler
der havde været udsat for et eller andet. Det skal ses i lyset af, at
de havde ressourcer for nogle uger siden til at sende 2 mand ud en fredag
aften, for at bede mig om at skrue ned musikken.... hvor herre bevares. Kan
vi ikke få Chief Wiggum fra The Simpsons til Odense istedet? tror han ville
være mere kompetent

Mvh

Thomas

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 13-06-05 15:08

> [...]
> at skrue ned musikken.... hvor herre bevares. Kan vi ikke få Chief
> Wiggum fra The Simpsons til Odense istedet? tror han ville være mere

Hahahaha... ja det kan sku godt være. Da jeg ringede til Århus politi for
at anmelde det, så var det egentlig en fair nok behandling. Han tog imod
min beskrivelse og lign. spurgte ind til forsikring (og nej, jeg har heller
ikke kasko) og oplyste da også at jeg så ikke kan forvente noget. (hvilket
jeg vidste) og 3-4 dage senere lå der en bekræftigelse fra politiet på min
anmeldelse. Jeg har naturligvis ikke hørt mere til det, men jeg antager da
at de altid gerne vil vide når der har været indbrud eller lign. Det kunne
jo være de kom til at stoppe en p****** med lidt for mange effekter på
kroppen

Thomas

Fra : Non-Desperado

Dato : 13-06-05 16:31

"Thomas" <bambanosFJeRN@hotmail.com> skrev:

> [...]
>ordens skyld, hvis nu de skulle snuppe en med tasken fyldt med 20 radioer,
>for så ville jeg gerne have den igen. Men hende jeg talte med lød ret

Næste gang melder du bare 2 citronmåner stjålet, og så står hele
styrken udenfor i løbet af 2 minutter....*G*

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-06-05 14:38

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Thomas Rasmussen skriver:

> Er det ikke et spørgsmål om at man ikke finder manden igen ?

Ingen mose er for lille

--
mvh / regards

Christian

Fra : Ham Selv

Dato : 13-06-05 17:26

> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message

> [...]

Ingen lig ingen mord.....

Personligt har jeg selv udelt slag til den knægt der var igang med at
afmontere min kenwood amatør radio ... Hvad han så end ville med den
Heldigvis for ham var døren ikke låst så der var intet ødelagt på bilen ..
Tør ikke tænke på hvad der var sket med ham hvis det havde været
tilfældet

Siden har vufferen sovet ude i vognen om natten .. Bedste alarm jeg har
haft til dato

OZ3BTO

Fra : Brian

Dato : 13-06-05 17:44

Ham Selv wrote:

> Siden har vufferen sovet ude i vognen om natten .. Bedste alarm jeg
> har haft til dato

Nærmer det sig ikke dyreplageri, eller ruller du ruden ned ?

/Brian

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-06-05 20:45

Mon, 13 Jun 2005 18:25:57 +0200, skrev Ham Selv, på 43 linier, i
<42adb4bd$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, :

> [...]
>
>Personligt har jeg selv udelt slag til den knægt der var igang med at
>afmontere min kenwood amatør radio ... Hvad han så end ville med den

Sikkert det samme som andre
Godt nok er der ikke mange amatørere. men amatør radioer er der mange
flere af
Radioen spørger jo ikke efter OZ nummer

>Heldigvis for ham var døren ikke låst så der var intet ødelagt på bilen ..
>Tør ikke tænke på hvad der var sket med ham hvis det havde været
>tilfældet

Du havde sikkert været en tur i brummen.

>Siden har vufferen sovet ude i vognen om natten .. Bedste alarm jeg har
>haft til dato

Dyrplageri i en lille vogn.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-06-05 20:56

Thomas wrote:

> smadrede rude bagi kommer til at stå mig i endnu mere...... Hvorfor kunne
> man ikke være heldig at gribe sådanne en abe på fersk gerning ?

Er du sikker på du ønsker at du var der, han har jo trods alt haft
et eller andet slagværktøj der kunne slå hul på ruden. Jeg har
prøvet at knuse en siderude engang jeg skulle have et rudehejs ud
af an skrotbil, der skulle et overraskende hårdt slag med en
hammer til. Hvis nu du dukkede op og forstyrrede gutten ved din
bil, er det ikke utænkeligt at det i stedet var dig der havde fået
et solidt dask med hammeren. Hvor mange dage i en hospitalsseng
mener du din radio og siderude er værd?

Jeg bryder mig ikke om tyveknægte, men skal jeg vælge mellem
økonomiske smerter eller fysiske smerter, så foretrækker jeg at
det går ud over pengepungen..

--
Hygge..
Thomas

Fra : PeterL

Dato : 21-06-05 22:15

Det er sandt nok hvad du siger, men tror du ikke at pointen var at tyven
burde få at føle hvilken smerte han påførte andre ved sin usle handling?

-PeterL