Polering af bil.
Fra : jesper

Dato : 12-06-05 18:17

Hej.

Vi har med stor interesse læst de tidlige indlæg om at polere
sin bil, og hvilke produkter der skulle være bedst.

Jeg valgte SONAX og er også rimelig tilfreds med resultatet.

Min far har fået at vide at han skulle bruge noget der hedder
LIQUIDGLASS-bilpleje. De fortalte at man ikke skulle vokse bilen
mere, men bare bruge det istedet.

Er der nogle der kender til det produkt?? da jeg mener at man da
skal vokse bilen, og tilsidst give den lakforsegling.

MVH Jesper

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 18:39

"jesper" <jesper10@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Min far har fået at vide at han skulle bruge noget der hedder
> LIQUIDGLASS-bilpleje. De fortalte at man ikke skulle vokse bilen
> mere, men bare bruge det istedet.

Det virker lidt som hvis du hælder klarlak ud over lakken.
Så lukkes den til, og får et lag ekstra som gir' ekstra glans.

Så det her ikke meget med polish at gøre, nærmere
en form for lak - det virker næsten på samme måde..

Anbefales ikke.

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 12-06-05 19:28

"jesper" <jesper10@mail.dk> wrote in message
> Hej.
da jeg mener at man da
> skal vokse bilen, og tilsidst give den lakforsegling.

Hmmm - de råd jeg har fået her fra gruppen er, at hvis man vil bruge
lakforsegler, så er det inden voksen - og typisk kun efter en grundig
lakrens.
VH
Jakob