Peugeot 307 opvejning ?
Fra : @nomail@

Dato : 12-06-05 08:02

Er den nogle der kan sige mig hvor meget man kan "opveje" en Peugeot 307 sx
2,0 til at køre med på krogen.

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 12-06-05 13:20

@nomail@ wrote:
> Er den nogle der kan sige mig hvor meget man kan "opveje" en Peugeot 307 sx
> 2,0 til at køre med på krogen.

1500 kg

Keld

Fra : @nomail@

Dato : 12-06-05 14:45

"Keld Rasmussen" <spam@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> 1500 kg
>
> Keld

Tak. Ved du så også hvad det kræves at få opvejet bilen, og om det evt.
kræver omsyn og mere i vægtafgift ?

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 12-06-05 20:57

@nomail@ wrote:
> "Keld Rasmussen" <spam@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> Tak. Ved du så også hvad det kræves at få opvejet bilen, og om det evt.
> kræver omsyn og mere i vægtafgift ?

Omregistrering hos motorkontor, det er vist cirka 300

Du skal medbringe en erklæring fra Peugeot om at din bil trække 1500 kg
og registreringsattesten.

Din lokale Peugeot forhandler kan printe attesten, de skal bare bruge
dit VIN nummer (type og chassisnummer)

Keld

Fra : @nomail@

Dato : 13-06-05 14:06

> [...]
> og registreringsattesten.
>
> Din lokale Peugeot forhandler kan printe attesten, de skal bare bruge

Koster det så noget ekstra mht. vægtafgift o.l. fremover ?

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 13-06-05 16:24

> Koster det så noget ekstra mht. vægtafgift o.l. fremover ?

Sådan en 307 kører efter Grøn afgift systemet, og det ændrer sig ikke

Keld

Fra : @nomail@

Dato : 13-06-05 16:41

> Sådan en 307 kører efter Grøn afgift systemet, og det ændrer sig ikke
>
> Keld

Tak for svaret Keld, det var også lige det jeg ønskede.

Fra : Preben Andersen

Dato : 12-06-05 21:01

"Keld Rasmussen" <spam@nejtak.dk> wrote in message

> 1500 kg

Hvad med en Skoda Octavia 1.9 Diesel?

mvh
Preben

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 12-06-05 21:32

Preben Andersen wrote:
> "Keld Rasmussen" <spam@nejtak.dk> wrote in message

> Hvad med en Skoda Octavia 1.9 Diesel?
>
> mvh
> Preben
Ingen anelse

Jeg arbejder med Peugeot, og har derfor adgang til data på dem, men ikke
på andre modeller.

Keld

Fra : Sune Larsen

Dato : 13-06-05 08:35

Hej,

Keld Rasmussen wrote:

> Jeg arbejder med Peugeot, og har derfor adgang til data på dem, men ikke
> på andre modeller.
>
> Keld

Det passer mig fint nu jeg har en gammel Peugeot :)

Ved du om min 306 St.car kan vejes op til at trække mere end de sølle
900 kg der står på registreringsattesten ?

/S

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 13-06-05 16:23

Sune Larsen wrote:
> [...]
>
> Ved du om min 306 St.car kan vejes op til at trække mere end de sølle
> 900 kg der står på registreringsattesten ?

Ja en 2,0 benzin kan f.eks ende på 1050 kg jeg skal bruge dit
chassisnummer for et nøjagtigt svar.

Keld

Fra : Carsten Stage

Dato : 12-10-05 20:46

Keld Rasmussen wrote:

> Jeg arbejder med Peugeot, og har derfor adgang til data på dem, men
> ikke på andre modeller.

Jamen så vil jeg høre om du også gider slå min op - det er en 307 2.0 HDi
(90 HK) fra 05/02. I.flg. reg.att. må den trække 1300 kg, hvad kan den vejes
op til?.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage