Klistermærker
Fra : Evan Agerbo

Dato : 03-06-01 16:50

Hej NG.
Er der nogle i dette forum, der har erfaringer med at aftage de grimme
klistermærker der altid er på nye motorcykeltanke?
VH Evan

Fra : kriller

Dato : 03-06-01 17:10

du kan prøve at varme dem med en hårtørre og trække stille og rolig så skal
du nok få det af.
hvis der er lidt klister kan du nok løsne det med petrolium, vask det af
bagefter så skulle det være tip-top.
hej kriller
Evan Agerbo <Agerbo@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b1a5d1d$0$4014$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-06-01 20:59

> Er der nogle i dette forum, der har erfaringer med at aftage de grimme
klistermærker der altid er på nye motorcykeltanke?

en varmepistol kan fås for 150,- og er meget effektiv men pas på
lakken, den kan boble hvis den bliver for varm.
mvh
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Anet

Dato : 03-06-01 23:28

Den med hårtøreren har jeg fået anbefalet af en dame som arbejdede kun med
at sætte staferinger på biler og tage dem af igen. Hun sagde at for amatører
ville hårtøreren aldrig kunne være så varm at den kunne skade lakken. jeg
har selv prøvet det da vi fik ny bil og på bagsmækken af pick-upen stod der
stort og grimt T O Y O T A. Det tog lidt tid men det blev slet ikke at se
bagefter.

hilsen
Anet

Fra : Keld Leon Hansen

Dato : 04-06-01 16:07

Har engang fjernet en del mærker fra en bil.
Fik udleveret et produkt i aerosolflaske, kan desværre ikke huske navnet,
men var specielt til formålet
hilsen Keld

Fra : Janus

Dato : 06-06-01 18:00

Prøv at skrabe så meget af som du kan, og resten kan du pille af med noget
stærkt tape (gaffa-tape). Prøv at tvære tape i klistermærket på og af nogle
gange så skal det nok komme af

Janus