Søkort og GPS positioner over Danmark
Fra : Mindbo

Dato : 13-07-05 09:30

Hej Gruppe.

Jeg har fået en håndholdt GPS fra Garmin, men har ikke nogle positioner at
lægge på den. Findes der en hjemmeside, hvor man kan finde forskellige kort
og positioner. Jeg er specielt interesseret i vestkysten af Jylland og de
tilstødende fjorde.

--
Mvh.
Mindbo

Fra : hhandresen

Dato : 13-07-05 09:38

Hejsa

Et alm. søkort vil jo være til stor hjælp. Evt. det levende søkort, så
kan du overføre waypoint direkte - hvis du har et datakabel

mvh. HH

Fra : JPS

Dato : 13-07-05 17:16

http://home3.inet.tele.dk/lpo/waypoints.htm

Man skal se lidt kritisk på dem, da de efterhånden er 5 år gamle.

Men de fleste er gode nok.

Hilsen J P

Fra : Mindbo

Dato : 14-07-05 07:06

"JPS" <jensp.fjerndette@sandholt.dk> wrote in message
> [...]
> at

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1465 spam-mails.

Mange tak for det.
Jeg kigger på det.