sejlklub
Fra : Michael Thomsen

Dato : 08-07-05 09:27

Hejsa,

jeg er lige blevet færdig med duelighedsprøven, og leder efter en
sejlklub. Jeg har prøvet hellerup; men har ikke kunnet få fat i dem i de
sidste par uger. I onsdags prøvede jeg så at tage ned til deres kontor;
men de var gået på ferie, hvilket overraskede mig noget da jeg troede det
pt var sæson for den slags..

Anyways, hvis I kender en sejlklub, der tager imod nye medlemmer med
begrænset erfaring (men som lærer nye ting hurtigt ;) så er jeg lytter
øren. Jeg er mest interesseret i noget lidt nord for Kbh (sådan ca).

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-07-05 12:00

"Michael Thomsen" <sorry@no.spam> skrev

> Anyways, hvis I kender en sejlklub, der tager imod nye medlemmer med
> begrænset erfaring (men som lærer nye ting hurtigt ;) så er jeg lytter
> øren. Jeg er mest interesseret i noget lidt nord for Kbh (sådan ca).

Prøv evt at kigge her, der er adresser med mere:

http://www.sejlerlinks.dk/
www.udkig.dk

Men husk også at kigge på priser og vedtægter, inden du melder dig ind

Havnepladser lidt nord for kbh hører næppe til i den billige ende, og jeg
kunne forestille mig, at der er en vis ventetid.

Prøv evt svanemøllen, det er ganske vist ikke nord for kbh, men det er da
heller ikke så langt fra Hellerup..

Claus