Gps til jolle
Fra : Preben Christensen

Dato : 03-07-05 11:14

Hej

Jeg har en lille jolle og har tænkt at anskaffe mig en gps
hvilken en af disse 2 vil være bedst
Geko 201 Europa
eller
eTrex Europa
Eventuelt fordele og ulemper ved disse to

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen
www.cobra-mc.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-07-05 15:30

Der er en test af hånd-gps'er i det nye nr af Bådnyt. Værd at læse.

Jeg har en eTrex Venture. Glimrende apparat, selvom jeg godt kunne tænke mig
modtageren var lidt mere følsom.

Bjarke

Fra : Preben Christensen

Dato : 03-07-05 15:58

Hej Bjarke
Du vil måske sælge den eller hvad?

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen
www.cobra-mc.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-07-05 17:18

Det havde jeg nu ingen planer om. Jeg bruger den som back-up, hvis den faste
GPS skulle få problemer.

Men alt afhænger jo af prisen. Jeg kunne sagtens bruge en mindre/ældre til
backup.

Fra : Preben Christensen

Dato : 03-07-05 17:45

Hvad har du givet for din da og hvad har du med af tilbehør??

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen
www.cobra-mc.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-07-05 23:10

Jeg har bare "den" og et datakabel. Jeg mener jeg gav små 2500,-