Kaleche
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 01-07-05 14:28

Hej. Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en ny kaleche til en Baja
islander 200 - gerne i udlandet.

Jeg har hørt noget om at der skulle ligge "et eller andet" i Ohio, USA.

Alternativt - hvor mon jeg ellers kan skaffe sådan en? - og den må gerne
være sådan så man kan få fuld ståhøjde under den.

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 01-07-05 15:03

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alternativt - hvor mon jeg ellers kan skaffe sådan en? - og den må gerne
> være sådan så man kan få fuld ståhøjde under den.

Det kan kun være en Camper top, for så stor er din båd jo heller ikke.

http://www.grandsportcenter.com/main.htm
http://boat-cover.net/index.cgi/manufacturer_name.Baja/
http://www.bajamarine.com
http://www.needleloft.com/cuscanvas.htm
http://www.brycemarine.com/NEW_SITE/canvass_2001.htm

http://www.google.dk/search?num=100&hl=da&biw=1004&q=cockpit+cover+bimini+top+canvas&meta=
Men det skal vel være lidt mere specifikt !!

Bimini top, Bimini with full enclosure, convertible top, Mooring cover,
Camper top, cockpit cover

Leon

Ønsker jer alle Hobie-vejr og 20+kn
55.18.728N 11.10.018E