Manuel Trim/tiltcylinder - defekt eller?
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 21:25

På min 50 hk Yamaha fra ca.'90 sidder der en hjælpecylinder til manuel
trim/tilt. Men jeg er i tvivl om hvorvidt den er defekt.

Den kan godt låses så motoren ikke have hæves op, men den kan ikke låses så
den ikke synker ned. Dvs jeg har ingen lavtvandsindstilling på den.
Umiddelbart mener jeg at en af pakningerne/ventilerne som låser motoren fast
"nedad" må være defekt.

Såvidt jeg er bekendt skal den kunne låses fast i trinløse positioner, det
er ihvertfald tilfældet på en cylinder næsten magen til, som jeg har
liggende fra en 40 hk. Mariner.

Er der nogen som har kendskab til dette?

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel good !!