Søges: Skærebrædt m/krummebakke
Fra : Ole Ærbo

Dato : 18-06-05 08:14

Hej,
Jeg er godt træt af krummer i hele båden!!!!

Jeg har for mange år siden set et skærebrædt med indbygget krummebakke i ren
plast. Jeg har fundet et på nettet til 550,- og det er nu ikke ligefrem
rustfast design jeg vil have i båden

Ved du hvor jeg kan finde noget i enten træ eller plast. ?

vh
ole

Fra : SorenNOSPAM@Reinerts~

Dato : 19-06-05 12:51

"Ole Ærbo" <æk@sfd.net> wrote in message news:<42b3c9af$0$171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> rustfast design jeg vil have i båden
>
> Ved du hvor jeg kan finde noget i enten træ eller plast. ?

Hej Ole

Kan vi se linket på den krummebakke du har fundet på nettet.
Jeg er lidt usikker på hvad det er du søger

Kan man ikke selv lave sådan en bakke??

Hilsen
Søren
Kik ind på LM klubbens hjemmeside WWW.LMKLUBBEN.DK

Fra : Ole Ærbo

Dato : 22-06-05 06:05

Her er linket
http://net-shoppen.dk/product.asp?product=1919&page=2

vh
ole

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-06-05 10:12

"Ole Ærbo" <æk@sfd.net> skrev

> http://net-shoppen.dk/product.asp?product=1919&page=2

Kr 700,- for et skærebrædt!

Man kan bore uendelig mange huller i et stykke bøge- eller teaktræ for de
penge

Claus

Fra : Per Nordahl

Dato : 22-06-05 10:25

> "Ole Ærbo" <æk@sfd.net> skrev

> Kr 700,- for et skærebrædt!
>
> Man kan bore uendelig mange huller i et stykke bøge- eller teaktræ for
> [...]

Giver CT ret Man kunne jo også fræse i klodsen med en årefræser,
alternativt med rundsaven.
Men så er der selvfølgelig ikke gennemgang til de slemme krummer, med
mindre man fræser/skærer helt i gennem og en ekstra bund dertil. (sikke
en masse at stuve af vejen).
Mvh. Per Nordahl

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 16:53

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en
meddelelse

> "Ole Ærbo" <æk@sfd.net> skrev

> Kr 700,- for et skærebrædt!
>
> Man kan bore uendelig mange huller i et stykke bøge- eller
> teaktræ for de
> penge
>
> Claus

Hvis man laver *uendelig* mange huller bliver der jo ikke
noget skærebrædt tilbage )

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-06-05 19:41

"Flemming Torp" <fletopkanelbolle2rp.danmark> skrev

> Hvis man laver *uendelig* mange huller bliver der jo ikke
> noget skærebrædt tilbage )

Du skal bare nøjes med kun at bore for 400,- kroner huller....

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 22:33

> "Flemming Torp" <fletopkanelbolle2rp.danmark> skrev

> Du skal bare nøjes med kun at bore for 400,- kroner
> huller....
>
> Claus

Hvad med en lille støvsuger til 199,-??? Så slipper man også
for alt det griseri med alle de mange huller ... Og
måske den ovenikøbet er nemmere at stuve væk end
krummebakken med de mange huller samt underbakken?

Fra : MAXI-87

Dato : 22-06-05 17:36

> Man kan bore uendelig mange huller i et stykke bøge- eller teaktræ for de
> penge
Det er såmænd nok ikke hullerne der er problemet, det er
nok mere at finde spildbakken underneden.
Hilsen
Hans

Fra : John

Dato : 20-06-05 05:49

Hej.

Jeg/vi har købt en af teak til ca 150 kr. i en isenkram.
Vi er virklig glade for den, som ønsket, ikke så mange krummer på dørk.

John.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-06-05 09:29

"Ole Ærbo" <æk@sfd.net> skrev

> [...]
> rustfast design jeg vil have i båden
>
> Ved du hvor jeg kan finde noget i enten træ eller plast. ?

Søg på google efter krummebræt. Så kommer der nogle butikker op, hvor du
bl.a. kan finde et til kun 74,-

Søg evt også på skærebræt, altså uden D.

Claus