DHB godt ?
Fra : Ukendt

Dato : 11-06-05 21:42

Fra : John Sahl

Dato : 11-06-05 21:48

Fra : John Sahl

Dato : 11-06-05 21:50

http://www.coolwheels.dk/dhb2005/index.htm

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-06-05 08:13

John Sahl skriver:

> http://dfb.frac.dk/files/page0-1000-full.html

Det kan godt ske at jeg er kedelig, men hold da kæft alle de grimme
biler......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : John Sahl

Dato : 12-06-05 08:19

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Det kan godt ske at jeg er kedelig, men hold da kæft alle de grimme
> biler......

Smag og behag er jo forskellig, men det jeg synes er værst er
at det hotteste lige nu er chromefælge, så det smider folk på
bilerne uanset om det matcher resten af bilen.

Et eksempelt er den Skoda Fabia i sølv/sort med chromehjul,
den havde været så meget flottere med et sæt sorte fælge med
polerede kanter.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-06-05 08:34

John Sahl skriver:

> Smag og behag er jo forskellig,

Hveldigvis ja...

> men det jeg synes er værst er
> at det hotteste lige nu er chromefælge, så det smider folk på
> bilerne uanset om det matcher resten af bilen.

Minpersonlige holdning er at chromefælge passer til meget få biler.

> Et eksempelt er den Skoda Fabia i sølv/sort med chromehjul,
> den havde været så meget flottere med et sæt sorte fælge med
> polerede kanter.

Hmmm, igen er jeg kedelig - sort fælge minder (uanset størrelsen) for
meget om stålfælge. Jeg er ganske traditionel og er mest til alufarvede
aluhjul...

Den her er ganske pæn:
http://dfb.frac.dk/files/page0-1006-full.html
Let sænket, pæn og ikek overdrevet størrelse fælge, men mangler at få
gjort noget ved bagtromlerne. Det tager vel 10 minutter ekstra lige at
sæte vinkelsliberen på med en slibeskive og så give dem aluspray
bagefter....

Klassisk skønhed, hvor chromefælge passer på:
http://dfb.frac.dk/files/page0-1038-full.html

Ødelagt klassiker:
http://dfb.frac.dk/files/page0-1040-full.html
Hvad i alverden er der så smart ved de der brede fælge og smalle hjul ?
Deligner at der er chrome navkapsler på.... (ja, både på golfen og
audien.).

Humor:
http://dfb.frac.dk/files/page0-1064-full.html

Selv om den er "voldtunet" karosserimæssigt, er det lykkedes ret godt
http://dfb.frac.dk/files/page0-1068-full.html

Til grin:
http://dfb.frac.dk/files/page0-1073-full.html

Smagløst:
http://dfb.frac.dk/files/page0-1131-full.html

Og nu du snakkede om misforståede biler med chromefælge:
http://dfb.frac.dk/files/page0-1152-full.html

Fra : Unlimited

Dato : 12-06-05 16:51

> Selv om den er "voldtunet" karosserimæssigt, er det lykkedes ret godt
> http://dfb.frac.dk/files/page0-1068-full.html

Tror ikke du skal regne med det hele er styling.. Luftindtag i motorhjelm,
sideskørter, brede skærme er ihvertfald standard hvis det er en ægte cossie.
Og intercooleren i fronten kunne godt tyde på det ikke var en fake cossie..
Og hvis det er..Så er det en rigtig fin ombygning

/Flemming

Fra : Casper R

Dato : 12-06-05 17:51

Hey

> [...]
cossie..
> Og hvis det er..Så er det en rigtig fin ombygning

Det er Malcolm Wilsons gamle bil, bla carlos saintz har rally i den.
Har omkring en 700 hk ved 2,4 bar.
Har alt i wrc udstyr.

Fra : Thomas

Dato : 12-06-05 20:56

> Det er Malcolm Wilsons gamle bil, bla carlos saintz har rally i den.
> Har omkring en 700 hk ved 2,4 bar.
> Har alt i wrc udstyr.

Og det er SERIØST ALT (kulfiber, differentialer mv.)! Bilen er til salg for
1,2 mio.NOK.

--
Thomas Krath

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 12-06-05 20:44

John Sahl wrote:

> Smag og behag er jo forskellig, men det jeg synes er værst er
> at det hotteste lige nu er chromefælge, så det smider folk på
> bilerne uanset om det matcher resten af bilen.

It's all about the bling-bling..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 13-06-05 16:40

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> It's all about the bling-bling..

Yup! :)

-M
2005 Beamer 325i E90, sænket, brede dæk + det løse bling-bling "standard"
options ;)

Fra : Casper R

Dato : 15-06-05 20:12

Hey

> Yup! :)
> -M
> 2005 Beamer 325i E90, sænket, brede dæk + det løse bling-bling "standard"
> options ;)

Du er da blevet fint kørende hva
hvad blev der af drømmen om en gammel sierra hehe...
--

/CasperR
/89' RST

Fra : John

Dato : 16-06-05 09:05

On Wed, 15 Jun 2005 21:11:44 +0200, "Casper R" <nospam@hop.net> wrote:

>Hey

>Du er da blevet fint kørende hva

Kan du sige svenske plader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-05 08:53

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> John Sahl skriver:

> Det kan godt ske at jeg er kedelig, men hold da kæft alle de grimme
> biler......

Arh, der er da nogle riiigtigt voldtunede biler i mellem:
http://dfb.frac.dk/files/page0-1003-full.html

Minder mig om en jeg kender, som kører Escort Mk IV 1,3.
Han har et 5,5" (ja et 5,5") afgangsrør siddende bag på og resten af bilen
er næsten standard lige bortset fra et scoop (som ikke er blevet malet).
Det skal så lige siges at det er hans første bil

--
Mvh Per - http://www.perbeer.dk/sierra/sierra.htm
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : C. Petersen

Dato : 13-06-05 11:17

Var der osse... var dog bare ikke så flink til at huske mig kamera.. :(

Men lidt blev det da til... de dem her... http://194.255.22.130/dhb2005

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-05 17:43

"C. Petersen" <KrustyTK*removehtis*@hapz.dk> skrev i en meddelelse
> Var der osse... var dog bare ikke så flink til at huske mig kamera.. :(

Var der søndag.

Til 150,- var der fuld valuta.
Mange udstillere, mange events
og alt for mange biler på p pladsen.
Jeg har aldrig set så mange biler på Vandel før.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-06-05 08:12

Olesen wrote:
> Hvordan var DHB 2005 så lørdag ?
> Skal man glæde sig til søndag, da
> entreen kun er 150,- ?

Jeg havde en god dag, og glæder mig til at kommer derned igen...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign