Endelig voksen.....
Fra : Troels Jensen

Dato : 11-06-05 17:03

Så fik jeg omsider taget mig sammen til at skifte min XJ600-begyndercykel ud
med en spritny FZ6 Fazer, som står klar på onsdag

Er der noget - ud over at glæde mig som et lille barn - jeg skal gøre eller
vide om den, før jeg kaster mig over den og vrider rullen i bund?

--
Troels
XJ600N - lidt endnu...

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-06-05 17:24

"Troels Jensen" <troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> wrote
in message
> [...]
>
> Er der noget - ud over at glæde mig som et lille barn -
> jeg skal gøre eller vide om den, før jeg kaster mig over

Ja, lad være med at vride rullen i bund. Den skal jo køres til først.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Tom Nielsen

Dato : 11-06-05 17:24

> Er der noget - ud over at glæde mig som et lille barn - jeg skal gøre
eller
> vide om den, før jeg kaster mig over den og vrider rullen i bund?

husk nu at nye dæk er glatte

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 11-06-05 17:46

> Er der noget - ud over at glæde mig som et lille barn - jeg skal gøre
eller
> vide om den, før jeg kaster mig over den og vrider rullen i bund?
----
Det er en ny cykel for dig.. Både på den ene måde og på den anden..

-Kør forsigtigt i starten og lær den at kende inden du begynder poppe
wheelies osv..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-06-05 19:26

Troels Jensen wrote:
> [...]
>
> Er der noget - ud over at glæde mig som et lille barn - jeg skal gøre eller
> vide om den, før jeg kaster mig over den og vrider rullen i bund?

Bestil et kørekursus - så du får en god begyndelse med din nye MC
Tillyk

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Ole Hansen

Dato : 12-06-05 08:22

J.C.Kløve wrote:

> Bestil et kørekursus - så du får en god begyndelse med din nye MC
> Tillyk

God ide! Det er en virkelig positiv oplevelse at være på et DMC
kørekursus. Dygtige og enormt engagerede instruktører og en rigtig god
opbygning af kurset. Man kommer virkelig til at kende sin cykel efter
sådan en weekend.

--
Ole Hansen