Dæktryk - gammel traver.
Fra : Basil

Dato : 11-06-05 10:36

Hej.
Jeg kan huske at der har været et link til en side hvor der stod noget om
dæktryk på alle kendte biler.
Er der nogen der kan poste det link igen ?
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-05 10:50

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg kan huske at der har været et link til en side hvor der stod noget om
> dæktryk på alle kendte biler.
> Er der nogen der kan poste det link igen ?

Det står i din instruktionsbog

--
Tom

Fra : Basil

Dato : 11-06-05 12:01

Tom wrote:
> "Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
>
> Det står i din instruktionsbog

Prøv at gæt på om jeg har den
Kai

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-06-05 12:18

Basil skriver:

> Jeg kan huske at der har været et link til en side hvor der stod noget om
> dæktryk på alle kendte biler.
> Er der nogen der kan poste det link igen ?

Ja, det passer bare ikke, det der står på den side.......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-06-05 18:56