Servostyring, påmontering
Fra : Bjarne Haug

Dato : 11-06-05 08:58

Hej Gruppe

Jeg har en bmw 320i Touring A30 1990 uden servo.

Er der nogen der har erfaring og prisen på hvad det vil koste at lave sådan
en operation, åltså monteret en servo? Og evt. hvor/hvem?

Bor i KBH.

mvh
Bjarne

Fra : alexbo

Dato : 12-06-05 10:40

"Bjarne Haug" skrev
> Jeg har en bmw 320i Touring A30 1990 uden servo.
> Er der nogen der har erfaring og prisen på hvad det vil koste at lave
> sådan en operation, åltså monteret en servo? Og evt. hvor/hvem?

Jeg vil gætte på 4.000 kr. for delene og det samme for montering.

mvh
Alex Christensen

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 12-06-05 16:01

> "Bjarne Haug" skrev
>
> Jeg vil gætte på 4.000 kr. for delene og det samme for montering.
>
> mvh
> Alex Christensen

Og skal bilen ikke til syn efter sådan en eftermontering?
Hilsen Matthias

Fra : alexbo

Dato : 12-06-05 16:40

"Matthias H Matthiessen" skrev

> Og skal bilen ikke til syn efter sådan en eftermontering?

Nej ikke umiddelbart, de tilfælde jeg kender har man taget servoen fra en
tilsvarende bil med servo, og så er den som sådan godkendt.
Hvis man vælger en hjemmelavet løsning, så er det nok en konstruktiv ændring
der skal synes, og det kan blive svært, hjemmelavede løsninger er ikke
velset i bilsynet.

mvh
Alex Christensen

Fra : Bjarne Haug