Rensning af bunden i Råå?
Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 18:51

En sejler, jeg mødte forleden fortalte, at han var sejlet
til Råå og på et par timer var hans våd blevet renset for
alt 'snavs mv.' på underskroget: Op på en beddingvogn -
trykrens og spuling og børste - tilbage i bassinet ... Det
skulle koste SEK 500,- og tage mindre end to timer ...

Nogen i gruppen, der kender stedet, navnet og evt. har
prøvet det?
Jeg fik desværre ikke fat i navnet ...
pft.

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-05 09:18

"Flemming Torp" <fletopkanelbolle2rp.danmark> skrev i en
meddelelse
> [...]
> skulle koste SEK 500,- og tage mindre end to timer ...
>
> Nogen i gruppen, der kender stedet, navnet og evt. har

Ved at prøve mig frem fandt jeg et værft i Råå, som svarede
mig ... det viste sig dog, at det for min båd var noget
dyrere end for hans båd, men de kan udføre opgaven dér. Til
orientering en kopi af deres svar: