Erfaringer med daekonline.dk?
Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 15:59

Er der nogen der kan være behjælpelige med lidt erfaringer omkring
www.daekonline.dk ... man skal jo betale forud, så det kunne være rart med
lidt info

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 16:08

Har handlet hos dem to gange, inden for de sidste 5 måneder. Det er gået
helt uden problemer og med hurtig levering.

Mvh.

Søren C Madsen

"Kim Frederiksen" <kim punktum frederiksen snabel-a gmail punktum dk> skrev
i en meddelelse news:42a9aac1$0$73182$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Mogens

Dato : 10-06-05 16:12

On Fri, 10 Jun 2005 17:08:01 +0200, "Søren C Madsen" <marked(snabel
a)sc-madsen.dk> wrote:

>Har handlet hos dem to gange, inden for de sidste 5 måneder. Det er gået
>helt uden problemer og med hurtig levering.

Ja dét er der ikke mange problemer med - jeg har købt mange dæk hos
dén leverandør. Nu om stunder køber jeg hos Morten: www.cf-offroad.dk

Mvh...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-06-05 19:09

Mogens wrote:
> Ja dét er der ikke mange problemer med - jeg har købt mange dæk hos
> dén leverandør. Nu om stunder køber jeg hos Morten: www.cf-offroad.dk

Som har fået webshop, hvor man kan betale med dankort osv...
www.4x4butikken.dk

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-06-05 16:14

Har kun handlet med dem 1 gang, og uden problemer. Dækkene ankom faktisk en
uge før levering var blevet lovet. Beløbet der blev trukket på dankortet
matchede med det der var blevet opgivet under bestilling.
Jeg ville ikke betænke mig ved at bestille fra dem igen.

Fra : KH

Dato : 10-06-05 17:23

> Tak for de hurtige svar ... jeg vil tro det bliver daekonline.dk jeg
> handler hos.

Det kan du også roligt gøre. Jeg har også selv handlet der 2 gange. Helt
uden problemer.

Klaus Høngaard
Hoengaard@Gmail.FJERN.com

Fra : Peter C:\\

Dato : 10-06-05 17:47

"Kim Frederiksen" <kim punktum frederiksen snabela gmail punktum com> skrev
i en meddelelse news:42a9b1e6$0$73243$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Tak for de hurtige svar ... jeg vil tro det bliver daekonline.dk jeg
> handler hos.

....og jeg stemmer da også lige i med en anbefaling.
Har købt dæk der en 4-5 gange efterhånden, og der har aldrig været nogle
problemer. De seneste jeg bestilte var i tirsdags kl 12 og jeg havde dem
igår kl 10.00
Det er MINDRE end 48 timers leveringstid !

--
MVH Peter C:\
´96 Corolla eller ´69 Firebird ...... afhængig af vejret !

Fra : Henning

Dato : 10-06-05 19:46

On Fri, 10 Jun 2005 16:59:13 +0200, "Kim Frederiksen" <kim punktum
frederiksen snabel-a gmail punktum dk> wrote:

>Er der nogen der kan være behjælpelige med lidt erfaringer omkring
>www.daekonline.dk ... man skal jo betale forud, så det kunne være rart med
>lidt info

Kan det betale sig? Priserne ser lovende ud, men med mindre du selv
kan montere og afbalancere skal du lægge nogle hundrede oveni.
Derudover er min erfaring at det lokale dækcenters priser kun er
vejledende, spørger du kan de sagtens presses. Specielt hvis du står
med en prisliste fra ex. Daekonline!

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : KH

Dato : 10-06-05 23:40

> Kan det betale sig? Priserne ser lovende ud, men med mindre du selv
> kan montere og afbalancere skal du lægge nogle hundrede oveni.

Jeg giver "min" dækmand 250,- for at afbalancere samt montere.

Klaus Høngaard
Hoengaard@Gmail.FJERN.com

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-05 20:29

Hej Kim

Nu kan man jo ikke se hvor i landet du bor - men forud betaling :(

Jeg ved heller ikke hvad du søger men tjek. www.cdof.dk ligger flere steder
handlede selv i Brøndby. Super Service ok priser

Købte 4 stk Alutec 15"
Goodyear vector 5 195/50x15 incl navkapsel, alu/+låse bolte ca. 4800,-

SES Kim

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.94.239.84)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-06-05 08:12

"Kim Frederiksen" <kim punktum frederiksen snabel-a gmail punktum dk> wrote
in message news:42a9aac1$0$73182$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Er der nogen der kan være behjælpelige med lidt erfaringer omkring
> www.daekonline.dk ... man skal jo betale forud, så det kunne være rart med
> lidt info

Jeg har købt der 2 gange, 1 gang 4 dæk, anden gang 2 dæk. Begge gange helt
uden problemer, dog synes jeg leveringstiden er lidt lang, +2uger.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Roberto Saldo

Dato : 13-06-05 08:22

Christian B. Andresen wrote:
> [...]
>

> Jeg har købt der 2 gange, 1 gang 4 dæk, anden gang 2 dæk. Begge gange helt
> uden problemer, dog synes jeg leveringstiden er lidt lang, +2uger.

Bliver fortjenesten ikke spist op af monteringsudgifterne?
De koster typisk 30kr/hjul at få monteret hvis man køber og måske 150kr/hjul hvis man selv
kommer med gummiet.

Mvh
Roberto

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-06-05 08:31

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> wrote in message

> Bliver fortjenesten ikke spist op af monteringsudgifterne?

Det synes jeg ikke.

> De koster typisk 30kr/hjul at få monteret hvis man køber og måske
150kr/hjul hvis man selv
> kommer med gummiet.

250 kr kostede det, det var fjernelse af de gamle, montering + afbal.,
flytning af de bagerste om foran, afbal.l af dem.

Næste gang er det stort set gratis, jeg har fundet ud af at genboen er ejer
af en dæk maskine og et afbal. værktøj.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-06-05 08:34

Roberto Saldo wrote:

> Bliver fortjenesten ikke spist op af monteringsudgifterne?

Jo, det synes jeg...
Jeg er tilmeldt dem som montør, og jeg får ca. 500-600 kr. for 4 dæk. Og det
er mange penge i forhold til et dæk der koster 600 kr. og som der _måske_ er
10-50 kr. at spare på...

Fra : Brian Jensen

Dato : 13-06-05 11:48

Jeg har for nylig købt 2 stk. 265/40/17 hos dækonline, Jeg gav 870 kr. pr.
stk. hvilket er LANGT under prisen for lignende dæk hos lokal dækforretning.
De blev desuden leveret i løbet at et par dage.
Jeg gav 150 kr for at få de 2 dæk monteret. Så i alt har jeg mindst sparet
1000 kr.

Så jege kan kun anbefale dem... Men nok især for dem som skal have dæk i
store størrelser

Hilsen Brian

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-06-05 12:18

Brian Jensen wrote:
> [...]
> dækforretning. De blev desuden leveret i løbet at et par dage.
> Jeg gav 150 kr for at få de 2 dæk monteret. Så i alt har jeg mindst

Har du prøvet at presse andre i pris?