Coming home-lys?
Fra : JS

Dato : 09-06-05 23:36

Hvad er coming home/leaving home-lys?
Blinker bilen automatisk til konen når man kører i byen?

Fra : BJ

Dato : 09-06-05 23:51

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad er coming home/leaving home-lys?
> Blinker bilen automatisk til konen når man kører i byen?

Nope og nope.

På min Volvo er det ved udstigning fra potten blot at vippe med
overhalingslyset, så tændes der kabinelys, lys under spejlene samt nærlys.

Det lyser i eks. 90 sekunder (kan programmeres).

Når du skal ind i bilen, skal du blot trykke på fjernsbetjeningen og
processen gentages.

Det er ganske handy på dårligt oplyste steder og rart når man ikke lige kan
finde potten, da fjernbetjeningen rækker pænt langt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-06-05 11:18

BJ - dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk
42a8c7ba$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
skrev følgende:
> [...]
>
> På min Volvo er det ved udstigning fra potten blot at vippe med
> overhalingslyset, så tændes der kabinelys, lys under spejlene samt

Overhalingslys?

--
Martin Petersen

Fra : BJ

Dato : 10-06-05 11:54

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Overhalingslys?

Lichthupe..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 10-06-05 14:00

> Det er ganske handy på dårligt oplyste steder og rart når man ikke lige
> kan finde potten, da fjernbetjeningen rækker pænt langt.

Og endnu længere, hvis du sætter den mod tindingen, når du trykker på den.

Og det æ' ik' engång løwn...

Fra : BJ

Dato : 10-06-05 14:03

KLIP

> Og endnu længere, hvis du sætter den mod tindingen, når du trykker på den.
>

> Og det æ' ik' engång løwn...

Du får mig ikke til at prøve..))

Men i strakt arm er senderen oppe i + 3 meters højde og skaffer næsten altid
frit skud.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 10-06-05 14:14

> Du får mig ikke til at prøve..))

Jeg troede også at de var tossede, da de viste det i TopGear....

> Men i strakt arm er senderen oppe i + 3 meters højde og skaffer næsten
> altid frit skud.

Prøv og find den afstand, hvor den lige netop ikke længere kan nå. Træd 2
meter længere tilbage, og sæt senderen mod tindingen - nu kan den nå igen.

Fra : BJ

Dato : 10-06-05 14:16

KLIP

> Jeg troede også at de var tossede, da de viste det i TopGear....

> Prøv og find den afstand, hvor den lige netop ikke længere kan nå. Træd 2
> meter længere tilbage, og sæt senderen mod tindingen - nu kan den nå igen.

Det vil jeg lade konen om at prøve..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 10-06-05 16:37

> Det vil jeg lade konen om at prøve..

Den er god nok..

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 10-06-05 17:10

KLIP

> Den er god nok..

Ha, du er lige så stor en bandit som Henrik..)))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Rander

Dato : 10-06-05 22:28

Fri, 10 Jun 2005 18:09:52 +0200 brugte BJ 21 linier på at fortælle dette
til dk.fritid.bil:

>Ha, du er lige så stor en bandit som Henrik..)))

Jeg så det nu også - og det er der et par stykker på
<http://msgboard.snopes.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=39;t=000797;p=1>
der også gjorde...

http://rander.dk (temporarily down!)

Det er absurd at inddele folk i gode og dårlige mennesker.
Folk er enten charmerende eller trættende. (Oscar Wilde)

Fra : BJ

Dato : 11-06-05 01:59

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg så det nu også - og det er der et par stykker på
> <http://msgboard.snopes.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=39;t=000797;p=1>
> der også gjorde...

Ja så er det jo (næsten) videnskabeligt bevist.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 13-06-05 12:04

> Ha, du er lige så stor en bandit som Henrik..)))

Hmmm, og hér går jeg og anser mig selv, som værende alvorlig og
seriøs......hmmmm....

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-06-05 15:40

Henrik B. wrote:
> [...]
> meter længere tilbage, og sæt senderen mod tindingen - nu kan den nå igen.

Virker også med hagen Ser knapt så tosset ud

mvh Tommy Fer

Fra : BJ

Dato : 11-06-05 15:55

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Virker også med hagen Ser knapt så tosset ud

Min fjernbetjening til Volvoen har ingen nøgle.

Det er en selvstændig enhed og ligeså er nøglen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~