Leje af DVD/SKÆRM til ferien
Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 09-06-05 18:13

Hejsa..

Jeg er lidt af princip imod at ungerne skal have DVD med på bagsædet
på alm. ture. Dog kan jeg se det smarte i at de kunne have denne
adspredelse på ferieturen ned igennem Europa.

Er der nogen der kender steder hvor man kan leje sådan en.

mvh,
Lars

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-06-05 18:38

Lars H. Jørgensen wrote:
> [...]
> adspredelse på ferieturen ned igennem Europa.
>
> Er der nogen der kender steder hvor man kan leje sådan en.

Prøv hos Bildillen
http://www.bildillen.dk/?mode=nyhed&ID=35

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-06-05 19:03

"Lars H. Jørgensen" <lhj26@hotmail.com> skrev

> [...]
> adspredelse på ferieturen ned igennem Europa.
>
> Er der nogen der kender steder hvor man kan leje sådan en.

Tja var detr ikke Netto der i denne uge havde et sæt med 2 skærmt til salg
for 2000kr?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : phk

Dato : 11-06-05 14:43

> Tja var detr ikke Netto der i denne uge havde et sæt med 2 skærmt til salg
> for 2000kr?

Jow :)

--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er

Fra : PMH

Dato : 09-06-05 22:49

rgensen" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> adspredelse på ferieturen ned igennem Europa.
>
> Er der nogen der kender steder hvor man kan leje sådan en.

Vi har igennem de sidste flere år lejet DVD udstyr
hos den lokale Ford forhandler. Mener vi sidst gav
300,- kr. for en uge.

Mvh
PMH

Fra : Peter Holm

Dato : 11-06-05 07:50

Lars H. Jørgensen wrote:
> [...]
> adspredelse på ferieturen ned igennem Europa.
>
> Er der nogen der kender steder hvor man kan leje sådan en.

http://www.lfaudio.dk/

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk