MC hjørnet dokuen.. hvor?
Fra : \\_TNT_/

Dato : 08-06-05 19:24

har lige læst en del om at MC hjørnet sku være mega skidt og ejeren en spade
osv.

men har ik lige fået den dokumentar udsendelse med.. er der et sted man kan
gense/downloade den?

ville nemlig meget gerne se hvor slemt det står til der inden man evt. skal
købe MC..

Dennis Christensen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-06-05 19:27

www.dr.dk/kontant/

Fra : Asger Steffensen

Dato : 08-06-05 19:31

"\_TNT_/" <dfnc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
> gense/downloade den?
>
> ville nemlig meget gerne se hvor slemt det står til der inden man evt.

Prøv www.dr.dk/kontant.

Asger
DL 1000 V-Strom
GPz 500 S
(begge til salg)

Fra : Janner

Dato : 08-06-05 21:14

Hvordan kan jeg få den i en offline version ?

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-06-05 23:06

Janner wrote:
> Hvordan kan jeg få den i en offline version ?
Bruger et program der kan optage den / gemme den.
Kig på piratgruppens hjemmeside for hjælp:
http://www.piratgruppen.org/guides.php3#streamripping

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Lyrik

Dato : 08-06-05 23:23

> [...]
> kan
> gense/downloade den?
>
> ville nemlig meget gerne se hvor slemt det står til der inden man evt.
+++++++++++++++++++++++++++
Højreklik og hent den her:
http://www.luen.dk/MC.avi

Jens

Fra : KOP

Dato : 09-06-05 15:55

....stol roligt på denne gruppes medlemmer......køb intet hos MC-Hjørnet
!!!!!!!!!!

Fra : Ebo, Odense

Dato : 09-06-05 21:35

anden er jo skingerende sindsyg!!!!!
der kommer jeg i hvert fald aldrig nogensinde til at sætte mine ben...

Fra : MLP68

Dato : 10-06-05 22:44

Manden er sindsyg! Jeg har også ladet mig fortælle at Han spyttede hans søn
i hovedet en gang hvor Robin Kun fik en 2' eller 3' plads vd et løb.

Mvh MLP

Fra : Schlæger

Dato : 11-06-05 09:18

MLP68 wrote:

> Manden er sindsyg! Jeg har også ladet mig fortælle at Han spyttede hans søn
> i hovedet en gang hvor Robin Kun fik en 2' eller 3' plads vd et løb.

ROLIG NU !! "Ladet mig fortælle" er vist rimelig uinteressant ......

Mch Schlæger

Fra : Armand

Dato : 11-06-05 11:58

Schlæger wrote:

> ROLIG NU !! "Ladet mig fortælle" er vist rimelig uinteressant ......

og forøvrigt unødvendig når jeg tidligere i snakken har bevidnet
hændelsen, der foregik ved et DM på Knutstorp i Skåne!

--
Armand.