MC-Hjørnet på DR
Fra : Ronni Jensen

Dato : 07-06-05 20:47

Hold da helt kæft hvor er han en kæmpe idiot af kaliber! Havde han truet
mig på den måde, havde jeg taget den scooter og tævet ham med den (jaja mig
i spjæld og blabla, men whatever, han kunne fame trænge til det).

Den mand burde ikke have så meget som 1 kunde..! Og håber da ikke at nogen
er så dumme at sætte deres fødder hos den plattenslager efter dagens
udsendelse!

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-06-05 20:51

> [...]
>
> Den mand burde ikke have så meget som 1 kunde..! Og håber da ikke at nogen
> er så dumme at sætte deres fødder hos den plattenslager efter dagens

Man blir sgu så glad for sin lokale mekker når man ser sådanne en tåbe. Det
er da imponerende han overhovedet kan overleve, men som han siger loven
fungerer ikke hos ham, så mon ikke han tjener sine penge på noget andet end
at sælge mc'ere!

Stef

Fra : anders majland

Dato : 07-06-05 21:00

> Man blir sgu så glad for sin lokale mekker når man ser sådanne en tåbe.
> Det
> er da imponerende han overhovedet kan overleve, men som han siger loven
> fungerer ikke hos ham....

Problemet med en "storby" - der er rigeligt med potentielle kunder der alle
kan snøres en gang .... Nogen når måske at handle der meget inden de får
brug for at reklamere ...

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-06-05 21:09

> Problemet med en "storby" - der er rigeligt med potentielle kunder der
alle
> kan snøres en gang .... Nogen når måske at handle der meget inden de får
> brug for at reklamere ...

Du har desværre nok ret, men alligevel, det må sgu da rygtes. Det kan sgu da
ikke passe der aldig har været slåskamp i den butik. Jeg er ihvertfald ikke
sikker på mit temperament havde holdt til sådan en behandling. Så kunne han
have behold scooteren og de 10-15 mc'ere jeg havde væltet på vej ud!

Stef

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 07-06-05 21:00

Ronni Jensen wrote:
> [...]
>
> Den mand burde ikke have så meget som 1 kunde..! Og håber da ikke at nogen
> er så dumme at sætte deres fødder hos den plattenslager efter dagens

Jeg sad også lige og så det og jeg må indrømme at er jeg er lidt forarvet.

Og ja, jeg må give dig ret, han trænger i høj grad til klask med en våd
klapvogn (og/eller scooter?).

Det er da dybt pinligt og meget dumt af ham, at komme med den slags
udtalelser, selv da kontant var henne og interviewe uden skjult kamera.

Det er lidt sådan noget jeg frygter ved at tage min motorcykel på
værksted. Så hellere lave nogle småfejl selv, første gang man laver
noget eller spørge andre tilråds! :)

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-06-05 21:08

Mage til arogance, jeg trækker hellere over valby bakke med en Goldwing end
sætter mine ben i den biks....
At en forretnings indehaver kan opføre sig sådan over for kunder er
utroligt, han fortjener ikke bedre end at ryge på røven med et brag
En simpel svindler er han, jeg har oplevet samme tåbelige opførsel bla da
Frk ville prøve sidde den nye kawa Z750
NIKS du kan købe den. Så kan du sidde.... Vi gik pænt igen.
Det indslag fra Kontant burde ligges så mange steder at det aldrig
forsvinder !
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Joergen Bech

Dato : 08-06-05 10:15

>Det er da dybt pinligt og meget dumt af ham, at komme med den slags
>udtalelser, selv da kontant var henne og interviewe uden skjult kamera.

Om ikke andet, så må man da sige at manden har integritet når han på
den måde står ved hvad han har sagt. Man er måske ikke enig i hvad
han gør, men det han gør, gør han godt :)

/JB

Fra : Studen

Dato : 07-06-05 21:04

Ronni Jensen wrote:
> [...]
> Den mand burde ikke have så meget som 1 kunde..! Og håber da ikke at
> nogen er så dumme at sætte deres fødder hos den plattenslager efter

Jeg er også fuld af beundring. Jeg vidste godt han var et fjols, men så
stort et fjols drømte jeg ikke om :)

Mvh
Studen - som oplevede at få knaldet telefonrøret i hovedet (som 100% grøn
MC'er) da Hr. Harms ikke ville acceptere at min mc model rent faktisk
eksisterer.
--
Støt
http://www.wspa-international.org/

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-06-05 21:15

On 07 Jun 2005 19:46:49 GMT, Ronni Jensen <jackass@fail_udendette.dk>
wrote:

Hej.

>Den mand burde ikke have så meget som 1 kunde..! Og håber da ikke at nogen
>er så dumme at sætte deres fødder hos den plattenslager efter dagens
>udsendelse!

Japanerne havde tidligere en opførsel der lignede.
De kaldte det for kamikaze
OZ9ZI Steen Gruby

Fra : Armand

Dato : 07-06-05 21:33

Steen Gruby wrote:

> Japanerne havde tidligere en opførsel der lignede.
> De kaldte det for kamikaze

Og på østfronten i midt-40'erne var der dødsstraf for det - Man kaldte
det "selbst-schoss"

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 07-06-05 21:54

> Og på østfronten i midt-40'erne var der dødsstraf for det - Man kaldte det
> "selbst-schoss"

Ja, det er netop forskellen på en tysk og en japansk kamikaze-pilot. Den
japanske kan kun bruges een gang

/Ths.

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-06-05 22:08

On Tue, 7 Jun 2005 22:54:06 +0200, "Thomas"
<thomas@xn--snydtudafnsen-dgb.dk> wrote:
Hej Thomas.

>Ja, det er netop forskellen på en tysk og en japansk kamikaze-pilot. Den
>japanske kan kun bruges een gang

LOL.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : karsten

Dato : 07-06-05 21:39

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> wrote:
>
> Hej.

> Japanerne havde tidligere en opførsel der lignede.

Jeg vil lige kaste benzin på forargelsens bål. Jeg har en gammel Honda CB
1100 F, der iøvrigt er købt hos Per, de ting jeg ikke selv har kunnet eller
gidet lave, er lavet hos MC-Hjørnet og altid til min fulde tilfredshed.
For det første har jeg altid aftalt med Michael på værkstedet hvad der
skulle laves.
For det andet og det er nok det vigtigste, jeg har kendt Per siden han havde
Kawasaki værksted i Gladsaxe.
Jeg kan ikke blive forarget over en regning på en reperation på en knallert
der skulle laves så den kunne køre. Indslaget i Kontant nævner ikke noget om
at bremseklodserne var nedslidte og derfor blev skiftet. I virkeligheden kan
det være at manden har sparet penge på længere sigt, skift af bremseskive
fordi der ikke har været belægning på klodserne vil jo meget nemt løbe op på
et tilsvarende beløb.

Hilsen
Motormouth

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-06-05 21:47

> [...]
> fordi der ikke har været belægning på klodserne vil jo meget nemt løbe op

Uanset om der er sparet noget i det lange løb eller ej, bør værkstedet
kontakte en og høre om det er iorden de skifter de ting der ikke er iorden.
Da jeg skulle have skiftet dæk, var bagdækket ikke monteret da jeg kom, de
havde ikke kunnet få det aftalte dæk hjem og havde fået et forkert tlf. nr.
til mig. De havde et andet dæk, 200,- dyrer og lidt størrere parat til jeg
satte mine ben i butikken. Jeg accepterede og det blev lynhurtigt monteret.
Det er sådan det skal være og jeg fik en udspecificeret regning med hjem, så
jeg kunne se præcist havd der var brugt kr/øre på det hele! Og så
naturligvis lidt rabat, pga. det ikke var det aftalte dæk!

Stef

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-06-05 21:57

Hej Karsten.

> [...]
>fordi der ikke har været belægning på klodserne vil jo meget nemt løbe op på

Jeg forstår glimrende dit argument, men et ordentligt værksted havde
ringet til kunden hvis det der var aftalt ikke holdt.
I særdeleshed hvis det der ville løbe på var af sikkerhedsmæssig art.
Nye klodser på forhjulet og det der ellers var lavet vil jeg vurdere
til under 1000 Kr, hvor kommer så resten fra?

Det er vist unødvendigt at diskutere indehaverens opførsel yderligere,
den taler for sig selv, og hvis det er sådan han vil tegne sin
forretning udadtil så for mig gerne..

Jeg har også været forbi deres butik i en meget tidlig fase af mit
"nye" MC liv for at spørge på priser på reservedele, og det var ikke
en oplevelse der fik mig til at vende tilbage.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 07-06-05 22:20

In article <42a605f4$0$18649$14726298@news.sunsite.dk>,
motormouth@pedal.dk says...
> [...]
> fordi der ikke har været belægning på klodserne vil jo meget nemt løbe op på

Det er muligt at regningen er rimelig - det kan vi ikke afgøre.

Problemet er nok Per's holdning til kunder i det hele taget!
Han gør fuldstændig hvad der passer ham!
MC-Hjørnet = Bananrepublik! elle måske bare Banan Hjørnet!

Man kan umuligt være belemret med intelligensens forbandelse, hvis man
frivilligt indlader sig på at gøre forretninger med Kong Harms, efter
TV-udsendelsen.
Nu er det jo ikke nyt, bare fordi det har været i fjernsynet, men nu
burde de fleste være advaret.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Jim

Dato : 07-06-05 22:39

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse
> [...]
> TV-udsendelsen.
> Nu er det jo ikke nyt, bare fordi det har været i fjernsynet, men nu

Man burde snøre skiderikken noget så grusomt, for det burde godt nok
være let med den ringe intelligens, han tøffer rundt med.
Man samler et helt hold af mc-ister fra diverse klubber over hele
Sjælland, og gerne nogle ordentlige kleppeter, som så fylder hans butik
op og piller, roder og rager på alt, de kan komme i nærheden af.
Tag gerne et skjult kamera med og optag hændelsen, jeg vil nyde at se
ham koge over.
Offenliggør så filmklippet på binær.

Nå ja, så gjorde det vel ike noget, hvis nogen kom til at vælte et par
cykler eller 10.
Hændeligt uheld kan jo ske.
Men sådan noget må man vel ikke opfordre til... eller må man? :0)

Fra : Studen

Dato : 07-06-05 22:49

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> [...]
> cykler eller 10.
> Hændeligt uheld kan jo ske.
> Men sådan noget må man vel ikke opfordre til... eller må man? :0)

HeheheHahahaHooohiihoo - Jeg får sgu helt mavekrampe af grin bare ved
tanken.
Kald mig bare en softie, men jeg har sgu ondt af manden. Prøv at tænk på, at
han skal se sig selv i spejlet HVER dag. Tror sgu en 5årig udviklingshæmmet
kunne have "forklaret sig" bedre ;)

Studen :D

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-06-05 22:24

karsten wrote:
> [...]
> fordi der ikke har været belægning på klodserne vil jo meget nemt løbe op på

Hej "motormouth"

Det sjove er at man tit og mange gange kan købe ting og sager hos
Aagesen til præcis det halve :s! Siden jeg oplevede det med en pakke uld
til udtødningen kostede det dobbelte hos McHjørnet har jeg ikke handlet
det.. det sjove var at det var samme fabrikat osv..

Derudover hvordan forsvarer man at en forlygtepære, udstødningepakning
og et sæt bremseklodser kan koste 3000 kr at udskifte? forlygte pæren
kan man skifte på 10minutter.. MAX, det er vist med smøg pausen. Man
tager udstødningen af og baghjulet af.. skifter klodsterne. Lad os lave
et worstcase scenario.. boltene vil ikke løsnes til forrørret. De skal
varmes før de går løs, det tager 1 time. baghjulet er genstridigt. det
tager ½ time. klodserne skiftes og hjul, udstødning monteres. det tager
1 time. så har vi brugt 2½ time og reservedel for omkring 300 kr. MAX..
det bliver lige 3000kr!

Specificeret regning kan man ikke få. LOL

Tør du aflevere din mc der igen?

mvh Tommy Fer

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 07-06-05 21:33

> [...]
mig
> i spjæld og blabla, men whatever, han kunne fame trænge til det).
-------
Kan det ses på nettet nogen steder?

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Mikkel Lund

Dato : 07-06-05 21:38

"OlIvEr [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> mig
> -------
> Kan det ses på nettet nogen steder?
>

> --
> --==>OlIvEr<==--

Udsendelsen er ikke komme på nettet endnu, men der er en side om sagen
http://www.dr.dk/nyheder/tv/Kontant/article.jhtml?articleID=257904#features
Udsendelsen kommer nok i arkivet en gang i morgen.

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : Knud Dam

Dato : 07-06-05 22:29

"Mikkel Lund" <mmlu03FJERN@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.dr.dk/nyheder/tv/Kontant/article.jhtml?articleID=257904#features
> Udsendelsen kommer nok i arkivet en gang i morgen.

Den er på nettet nu.

Har netop set den.

Sikke et svin !

DR.DK Kontant: Se seneste, så er den der.

KD

Fra : Ib Jensen

Dato : 08-06-05 14:24

Konge. Har lige set det. Det var da helt vildt morsomt. Ingen med blot to
brikker sætter da sine ben i sådan en forrretning for andet end at genere
idioten. Har selv overvejet at besøge bisken, hvis jeg kommer forbi - alene
fordi det er et meget sjældent eksemplar af arten Narrøv.
Mvh. Ib Jensen.

Fra : solvang

Dato : 08-06-05 18:07

"Ib Jensen" <info@ibjensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
alene
> fordi det er et meget sjældent eksemplar af arten Narrøv.

Kan kun give dig 100% ret, - magen til klaphat skal man da lede længe
efter...

Han kan da i det mindste tale pænt til kunderne!

Fra : Brassball

Dato : 07-06-05 21:35

Det er da rørende så enige vi alle kan være, men rigtigt som en sagde,
jeg ville osse hellere trække bimmeren hjem til nordjylland end støtte
sån'en idiot. Alene det der blev vist er jo nok til at han burde kunne
trækkes i retten og dømmes for trusler, komplet åndsvaghed mm.
Gu ve hva en hjernevrider kunne finde af spændende moderbindinger
fader komplekser, mm.

Fra : Jim

Dato : 07-06-05 22:42

"Brassball" <skoleskibe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> trækkes i retten og dømmes for trusler, komplet åndsvaghed mm.
> Gu ve hva en hjernevrider kunne finde af spændende moderbindinger

Moderbindinger? Er du sikker på, at sådan noget djævelskab nogensinde
har haft en moder?
Han må være blevet til under et mislykket forsøg på at klone et par
slanger.

J.

Fra : Armand

Dato : 07-06-05 23:30

> "Brassball" <skoleskibe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hæ!
Konen og racerungernes mor blev for et par år siden skiftet ud med
datterens veninde, så moderbindinger kan det nok ikke være. Og at være
til ungt kød er heller ikke særligt odiøst, Allan Simonsen gjorde samme
trick for 10 års tid siden.
Vinderen burde være den forsmåede kone; men sådan behøver det langtfra
at være

--
Armand.

Fra : KOP

Dato : 07-06-05 21:52

....den mand skal ud af branchen.

OPFORDRING: Så mange som muligt bør skrive til importørerne af de mærker han
forhandler, og opfordre dem til at opsige kontrakten, for deres eget bedste.

kop

Fra : André T.

Dato : 07-06-05 22:10

> OPFORDRING: Så mange som muligt bør skrive til importørerne af de mærker
> han
> forhandler, og opfordre dem til at opsige kontrakten, for deres eget
> bedste.

Han er kun ude på at score så mange penge som muligt (bla. til hans drenge i
Racing), og alle tricks gælder (mener han). Desuden har han altid været
pisse arogant, og troet han var gud, el. noget i den retning.. HAN VED JO
ALT....

Hvis der ikke hele tiden kom nybegyndere til, ville han have lukket for lang
tid siden (dem han lever af). Har os været der 2 gange i 90'erene...

Men ja, man burde skrive til de mærker han er forhandler af, så der blev
lukket den vej.

¨¨°º© http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2389 ©º°¨¨
¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨

Fra : Studen

Dato : 07-06-05 22:31

"André T." <fisker@kutter.nordsoen.dk> wrote in message
> [...]
> tid siden (dem han lever af). Har os været der 2 gange i 90'erene...
>
> Men ja, man burde skrive til de mærker han er forhandler af, så der blev

Skægt. Jeg har også kun været der 2 gange, lige efter at have fået min
første maskine. Det var nok til, at jeg svor aldrig at sætte stængerne i den
biks igen - heldigvis nåede jeg ikke at lægge nogle skejser på disken. Men
selvfølgelig, hvis alle storkøbenhavnske nybegyndere når at komme der et par
gange, inden de bliver skræmt væk, bliver det vel også til noget i det lange
løb.

Studen

Fra : Jim

Dato : 07-06-05 22:43

"KOP" <kop@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> ...den mand skal ud af branchen.

MFF kan da umuligt have manden som medlem.

J.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-06-05 22:07

"karsten" <motormouth@pedal.dk> writes:

> [...]
> fordi der ikke har været belægning på klodserne vil jo meget nemt løbe op på

Det er muligt at der er sparet penge i det lange løb, men så burde han
jo have kontaktet kunden før han gav sig til at lave reparationer ud
over et aftalte. Det synes jeg da er rimeligt nok.

Hans udtalelser om at loven ikke gælder hos ham er i øvrigt grund nok
til at jeg ikke kunne finde på at blive kunde hos ham i fremtiden.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-06-05 22:26

On 07 Jun 2005 19:46:49 GMT, Ronni Jensen <jackass@fail_udendette.dk>
wrote:

Hej.

I er flinke.
Læs lige her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=5256
Der bliver der gået til den

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 07-06-05 22:55

In article <i44ca1hhrqajfj5knvhnjrgr0s1d474rn2@4ax.com>,
oz9zi@virker.ikke says...
> Læs lige her:
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=5256
> Der bliver der gået til den

Ja, og når loven ikke gælder i butikken, tilkalder han vel heller ikke
politiet hvis man låner nogle af varerne??? ;oD

Fra : Jim

Dato : 07-06-05 22:46

> [...]
> nogen
> er så dumme at sætte deres fødder hos den plattenslager efter dagens

Gad vide, om der er spamfilter på info@mchjoernet.dk ?

J.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-06-05 23:43

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> "Ronni Jensen" <jackass@fail_udendette.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide, om der er spamfilter på info@mchjoernet.dk ?
>
> J.

....ellers kommer der vel et i løbet af et par dage

Har forresten vist egentligt været der 3 gange - det er dog een gang mere
end gennemsnittet herinde.
Kiggede på jakker og så noget tilbud. Men da han mente at jeg nok ku være i
en medium der lignede en barnestørrelse tænkte jeg mit.
Endte forresten med en str XL fra en anden butik....

Min nieces ville for få år siden sælge sin maskine og fik et fair tilbud fra
sonnyboy. Men da dagen kom hvor han sku aflevere maskinene faldt prisen
pludselig "en del" pga bla bla bla.Og da de stod lige for at flytte til
england i en længere periode var der ikke tid til at begynde forfra

Alt i alt en rigtig guttermand - har forresten svært ved at tro at sådan en
chef kan holde på kvalificeret personale.
Hvem gider høre på sådan en klovn hvis man bare kan finde noget bedre ?

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 23:50

Jeg kan huske for nogle år siden til Road racing festival , der var manden
også helt oppe og køre ,så selv speakeren over højttaleren fortalte hvordan
manden stod fuldstændig af (Han blev svinet til), jeg blev rimeligt forarvet
over at hænge en mand ud på den måde , men blev fortalt forskellige
historier om ham , det var vist efter han havde været en tur i Ekstra-Bladet
og noget med en bombe og en postkasse , men inden for RR sporten er han vist
meget berygtet , for hans hisighed
Det gælder dog ikke hans knægte for de vil vist bare køre noget ræs , men
synd er det jo for manden

Nu bryder jeg mig godt nok ikke om disse programmer og har kendskab til 1 af
dem som er klippet fuldstændig om og ikke har noget med virkeligheden at
gøre , så tro nu ikke på alt hvad man ser

Men mon ikke denne form for at drive forretning indenfor MC verden får en
naturlig afslutning , når han vågner op til morgenavisen og virkeligheden
Håber han får som fortjent

Per E.

Fra : Jim

Dato : 08-06-05 00:17

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men mon ikke denne form for at drive forretning indenfor MC verden får
> en naturlig afslutning , når han vågner op til morgenavisen og

Jeg tror på, at han har haft besøg i butikken hen over natten.
Måske har nogen flinke knægte været dygtige med en flok spraydåser.
Man kan aldrig vide....

J.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-06-05 23:33

Ronni Jensen wrote:
> [...]
>
> Den mand burde ikke have så meget som 1 kunde..! Og håber da ikke at nogen
> er så dumme at sætte deres fødder hos den plattenslager efter dagens

Indledningsvist må jeg vel konstatere, at der kommer jeg næppe til at
handle - dels fordi der er langt til kjøvenhavnstrup m/ opland her fra
hvor jeg sidder, dels fordi han yder en service der ikke helt står mål
med hvad jeg er vandt til hos min pusher.

En ting er:
Men når man læser alle indlægene her i tråden, så ved jeg nu ikke om det
ikke er sådan, at de danske MC'ister har de forhandlere de fortjener.....

En anden
Der er også i det nordjyske forhandlere der i min bevidsthed yder en
service der nærmer sig den på TV viste, omend de nok ikke hidser sig
selv helt så meget op.
Min konklussion er at MC hjørnet er "the poor bastard" der kom på TV, og
derfra lige i "humoristen" - det kommer til at koste ingen tvivl om det,
til gavn for bla. de andre svumpukler på markedet....

En tredie
Mon ikke Kontant har valgt at vælge at tage det værste de kunne finde på
deres optagelser, og evt. klippe de indledende, afdæmpede og måske lidt
mere begavede udtalelser fra?
Jeg ved det ikke . . . . . gør I ?

Til sidst
Anmeldelser på DMCN udviser ikke umiddelbart tegn på at der er fare på
færde hos MC hjørnet. Med de mange dårlige oplevelser der berettes om i
denne og tidligere tråd, og som efterfølgende angiveligt er anledning
nok til cikane af forhandleren, er der vist nogen her der har svigtet
kammeratskabet i gruppen, og her forsømt at advare i tide, vedat anmelde
på vores FAQ....

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-06-05 23:44

""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote in message
> Der er også i det nordjyske forhandlere der i min
> bevidsthed yder en service der nærmer sig den på TV
> viste, omend de nok ikke hidser sig selv helt så meget op.

Nørresundby MC Center?

Er det forresten det samme som Nr. Sundby MotorCycles? Vil gerne vide om jeg
også skal holde mig fra denne forhandler.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 07-06-05 23:41

MC Hjørnet: Jeg gider ikke at diskuterer mere. Vil du betale eller ikke?

Men Patrick Bachmann vil ikke umiddelbart betale, og så truer Per Harms med
at ødelægge scooteren.

Patrick Bachmann: Jeg synes, det er langt ude, at du truer med at klippe den
op, hvis jeg ikke betaler.

MC Hjørnet: Jeg smider da lortet væk. Jeg skal nok sørge for, at den ikke
kan køre, når du henter den. Det er da helt sikkert.
----
Mit svar til det hvis det var min motorcykel det drejede sig om ville være
noget i stil med:

-Jeg tager den med nu til den aftalte pris eller der kommet en flok dyre
biler på tyske plader i nat og henter alt hvad der er noget værd i
butikken..

Hvis han kan være bisse kan vi andre vel også!

Fra : Christian Raaby

Dato : 08-06-05 00:11

LOL

Hans hjemmeside er åbenbart allerede blevet hacket.
Ellers er han bare bundærlig på lige netop det punkt!

Tjek lige adressen på butikken under kontakt!
http://www.mchjoernet.dk/kontakt.htm

Christian
XL500S

Fra : Christian Raaby

Dato : 08-06-05 00:16

LOL og ROFL bigtime!!!

Efter jeg havde sendt det forige indlæg, ville jeg lige tjekke at linket
virkede!
Nu var der så blevet tilføjet et billede af hvad MC-hjørnet gør ved sine
kunder

http://www.mchjoernet.dk/kontakt.htm

Surrealistisk at sidde og følge hackeri realtime!
Nu kan jeg jo ikke gå i seng, men er nødsaget til at sidde og trykke F5 hele
natten

Christian
XL500S

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-06-05 00:20

"Christian Raaby" <raabydenmarkFJERN_DETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Surrealistisk at sidde og følge hackeri realtime!
> Nu kan jeg jo ikke gå i seng, men er nødsaget til at sidde og trykke F5

FUCK en griner!!!

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-06-05 00:32

wrote in message
> [...]
>
> http://www.mchjoernet.dk/kontakt.htm
>
> Surrealistisk at sidde og følge hackeri realtime!
> Nu kan jeg jo ikke gå i seng, men er nødsaget til at

*GRILL* Der er nogen der har moret sig.

Fra : Jim

Dato : 08-06-05 00:21

"Christian Raaby" <raabydenmarkFJERN_DETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42a6296f$0$5261$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> [...]
> Ellers er han bare bundærlig på lige netop det punkt!
>
> Tjek lige adressen på butikken under kontakt!

*LOL* Det tog ikke lang tid.
Så mangler man bare, at den fysiske del af butikken også viser tegn på,
at nogen har vist deres utilfredshed.

J.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-06-05 00:01

"Ronni Jensen" <jackass@fail_udendette.dk> wrote in message
> [...]
>
> Den mand burde ikke have så meget som 1 kunde..! Og håber da ikke at nogen
> er så dumme at sætte deres fødder hos den plattenslager efter dagens

Hm, gad vide om hans hjemmeside er blevet hacket?
http://www.mchjoernet.dk/kontakt.htm

" MC Svindler Hjørnet" ???

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 08-06-05 00:31

> Hm, gad vide om hans hjemmeside er blevet hacket?
> http://www.mchjoernet.dk/kontakt.htm
>
> " MC Svindler Hjørnet" ???

...det kunne billedet også godt antyde...

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-06-05 00:32

"Peter F. Poulsen" <peterREMOVE@dotpeter.dk> wrote in message

> ..det kunne billedet også godt antyde...

Billedet var så ikke lagt på af hackerne da jeg sendte posten, det var kun
butiksnavnet der var ændret der - billedændringen kom lige bagefter.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : BJ

Dato : 08-06-05 00:41

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Billedet var så ikke lagt på af hackerne da jeg sendte posten, det var kun
> butiksnavnet der var ændret der - billedændringen kom lige bagefter.

Jeg må tilslutte mig en anden indlægger og sige:

Hacking in real time ... WAAAUUUUUU.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ewan

Dato : 08-06-05 00:34

Jeg har også været i kløerne på ham og hans værksted, tre gange - første,
eneste og sidste.
Det kostede mig 5000,- at få skiftet en forgaffelpakning (én
forgaffelpakning - men udskiftninger og reparationer løb jo op)

Han er en røver og jeg håber der er et helvede for hans slags og at han får
sin velfortjente straf dér.

Karsten, der kender "kongen af den lille snotbiks" og ikke kan "blive
forarget over en regning på en reperation på en knallert der skulle laves så
den kunne køre" har vist ikke helt fattet, hvad det var kontant viste i tv.

Jeg vil ikke savne, hverken ham, hans biks eller sønnernes dyre
racerkarriere, når forretningen (og værkstedet) forhåbentlig går neden om og
hjem i løbet af de kommende måneder.

Fra : Ewan

Dato : 08-06-05 00:48

Nyt på hans webside *ROFL* http://www.mchjoernet.dk/kontakt.htm

Fra : Eg Egemarke

Dato : 08-06-05 06:36

Der er vel ikke een af jer der har været snedige nok til at tage et
screenshot af siden efterhånden som der blev "pillet"
Den er tilsyneladende lavet om igen !
Æv det ville jeg gerne have set !

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-06-05 08:22

Eg Egemarke wrote:
> Der er vel ikke een af jer der har været snedige nok til at tage et
> screenshot af siden efterhånden som der blev "pillet"
> Den er tilsyneladende lavet om igen !
> Æv det ville jeg gerne have set !

hørt!

--
vh
Torben

Fra : Soren Lindholt

Dato : 08-06-05 08:46

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> hørt!

Der ligger et i dk.binaer.motor

Soren

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 08-06-05 08:39

> Den mand burde ikke have så meget som 1 kunde..! Og håber da ikke at
> nogen er så dumme at sætte deres fødder hos den plattenslager efter
> dagens udsendelse!
Hvordan får han kunder??? Har I set hans priser på brugte MC'ere? En GPZ 500
fra 1995 til 59.800,-?!? Så er min MTX 125 da mindst 30K værd.

Bare man var 130 kg+ og 2 meter+ tatoveret og lidt usoigneret. Så ville jeg
låne hans toilet.
Gruß
FOCs
(75 kg og 185 cm ;-() )

Fra : Studen

Dato : 08-06-05 11:10

Jeg læste lige denne historie om Mc-hjørnet her:
http://forum.svrider.dk/viewtopic.php?t=901&postdays=0&postorder=asc&start=15

SNIP:
For ikke at glemme staklen der havde sin kværn til vinter opbevaring &
service. Den kunne desværre ikke nå at blive klar til bakkeåbningen var
meldingen. Stor var hans overraskelse da han på bakken så SIN cykel med en
vildt fremmed på. Chaufføren blev konfronteret med problemet, og det viste
sig han havde lejet den hos... , da han ikke ville tage sin egen ud i salt
og regn
SNAP

Den lyder næsten for ekstrem til at være sand, men hvis den er.........
Imponerende!!!

Studen

begin 666 icon_twisted.gif
M1TE&.#EA#P`/`,01`$5%1?_J`````/_.`/Z=`/_]$_^T`/\``/_____^D__)
M`/__Q_XJ`):6EC,S,_YM`___ZP``````````````````````````````````
M`````````````````````````"'Y! $``!$`+ `````/``\```5K( !$I&B2
MD<F8T)(D@RH^1+$41: /`_&(-4!.1P3T``U HB @ZIJQY"T@:#Z;"H)H*3A4
MJ5V!PK"E'@[$LY@LO!*_8]$@X' 2'=F1L<KOQTH\`@B#@P)'*$8Q?$9:*"4`
-!I$&6B..B":5*"$`.P``
`
end

begin 666 icon_confused.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,,`/_J`$5%10```/_.`/_)`/Z=`/^T`/_^D__]$___Q__E
M`/__ZP```````````````"'Y! $```P`+ `````/``\```18D$D9:IV8U97.
M&1<6< @"G$,13$$G""?PIJMVF'$.:@D.GS^"*G #QH*&RB''!!"2`5SS]*P,
DIB>%<!6X_F0OPDXS&"A>,"V-52:XW6M1P$ W##,L2VT2`0`[
`
end

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 08-06-05 12:21

"Studen" skrev:

> [...]
> og regn
> SNAP
>
> Den lyder næsten for ekstrem til at være sand, men hvis den er.........
____________________________________

I mine ører lyder det som en vandrehistorie... Kan man læse om det nogen
steder?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : christian

Dato : 08-06-05 11:35

For pokker da. Der har jeg næsten lige fået dele fra, havde jeg set den
udsendelse lidt før havde jeg da slet ikke valgt at støtte den forretning.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-06-05 11:23

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> writes:

> Det gælder dog ikke hans knægte for de vil vist bare køre noget ræs , men
> synd er det jo for manden

Det kan jeg så godt skrive under på. Vi havde Sonni ude i klubben og
holde foredrag tidligere i år. Han var en rigtig hyggelig fyr, som
helt sikkert vidste meget om at køre ræs.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Kim

Dato : 09-06-05 18:16

> [...]
> mig
> i spjæld og blabla, men whatever, han kunne fame trænge til det).

Spjældet hvad får dig til at tro det ? lovgivning gælder jo ikke inde hos

Kim