VW passat 95, centrallåse
Fra : Kaj Olsen

Dato : 07-06-05 20:15

Hej NG

Jeg har en VW Passat årg 95 med centrallås, købte bilen brugt men der
medfulgte kun en nøgle Hvordan kan man konstatere om centrallåsen er
fjernbetjent ???? Ved godt en ny nøgle koster KASSEN

Hvis ikke den ikke er fjernbetjent, hvordan kan man så lettetest med et
eller andet fra T hansen eller lign. gøre den fjernbetjent.

Mvh
Kaj Olsen

Fra : kim ell

Dato : 07-06-05 21:28

prøv at kigge her
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=007-001-00317490

--
venligst kim ell
som kører

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kaj Olsen

Dato : 07-06-05 22:48

Sikkert et godt produkt

Jeg tjekkede diagrammet om jeg kunne motere det selv, men skal dog lige have
styr på hvad er "Låse C", "Låse NO" og Låse NC ???

Mvh
Kaj Olsen

Fra : Kaj Olsen

Dato : 08-06-05 21:25

Er der måske en venlig sjæl som kan fortælle mig hvad "Låse C", "Låse NO" og
Låse NC ??? er på den foreslåede boks.

Fra : Kaj Olsen

Dato : 08-06-05 23:15

Tak for svaret !

Men er der ikke en her i gruppen som er så VW kyndig der kan sige, se efter
om der en sådan dims, på dette sted, så er bilen udstyret med en infrarød
modtager. Det er jo lidt dumt at købe noget uorginalt, hvis der findes noget
i bilen som er orginalt, men jeg "bare" mangler den rigtige nøgle.

Mvh
Kaj Olsen