Gaster,medsejlere soeges til 3 uger ferie ~
Fra : Chris Lytken

Dato : 01-06-01 18:10

Til tre ugers feriesejlads i Oestersoeen, eventuelt svensk skaergaard,
Ruegen, Baltiske Republikker, Finland, eller hvor vinden nu tager os hen,

soeges 1 til 2 gaster / medskippere. Turen er gratis, bortset fra faelles
indkoeb af madvarer med videre.

Duelighedsbevis og nogen erfaring ville absolut vaere en stor fordel.

Maalet. Synes jeg vi skulle finde frem til i faellesskab. Dog er et af
hovedmaalene at sejle, at have det sjovt undervejs, og at kople fuldkommen
af fra hverdagsstresset.

Baaden er en Granada 27 der er paent velholdt. der er varmeapperat,
gaskomfur, og koeleboks om lae.

Sejlene er nye, og der er rulleforstag.

Andet godt. GPS, kortplotter, en mere GPS, PC-baseret navigation, ekkolod,

desuden er CELINA fuld af god atmosfaere, saa jeg regner med vi kan faa os
en rigtig rar sejlerferie.

Plads. der er plads til fem, saa hvis vi bliver to til tre personer skulle
vi alle have plads nok til at kunne aande frit.

Jeg ser frem til at hoere fra dig/jer, eventuelt paa telefon 36447085

eller paa email vikingexplorer@newmail.dk

Mast und Schootbruch

Chris