Hvis en hummer er for lille ...
Fra : anders majland

Dato : 07-06-05 15:10

.... var det måske noget med en Ford F350 FX4 Offroad. Se billede under samme
subjekt i dk.binaer.motor.

Jeg kan desværre ikke fortælle noget om køreegenskaberne ....

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-06-05 15:20

> ... var det måske noget med en Ford F350 FX4 Offroad. Se billede under
> samme subjekt i dk.binaer.motor.

Mon den er større end en Hummer H1 - hvis den ikke er hævet og sat på de
store dæk..?

/Jan W Nielsen

Fra : anders majland

Dato : 07-06-05 20:50

> Mon den er større end en Hummer H1 - hvis den ikke er hævet og sat på de
> store dæk..?

I hedehusene er der et us-import firma der vist bare hedder us import. Der
stod for et stykke tid siden en F250 ved siden af en H2. Hvor F250'eren var
noget større. Men det var nu også mest den ombyggede jeg ville vise. Det kan
man selvf. også ved en hummer - de er da set både med ekstra længde og
højde.

/A

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-06-05 15:22

> ... var det måske noget med en Ford F350 FX4 Offroad. Se billede under
> samme subjekt i dk.binaer.motor.

Her er samme bil - uden store dæk og hævning:

http://www.curtisnjrotc.com/F350.htm

/Jan W Nielsen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 07-06-05 15:22

> ... var det måske noget med en Ford F350 FX4 Offroad. Se billede under
> samme subjekt i dk.binaer.motor.
>
> Jeg kan desværre ikke fortælle noget om køreegenskaberne ....

Hvis det er størrelsen der er interessant, så slår ingen vist International
CXT, det er en pickup truck der vil noget..

Niels

Fra : Christensen

Dato : 07-06-05 17:07

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvis det er størrelsen der er interessant, så slår ingen vist
> International CXT, det er en pickup truck der vil noget..

for de uindviede....men uha...den er meget meget lidt pæn....

http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-International-CXT-FA-Rocks-1600x1200.jpg

/f christensen
320d Touring '02

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-06-05 17:13

Hej!

Christensen wrote:
> for de uindviede....men uha...den er meget meget lidt pæn....
>
> http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-International-CXT-FA-Rocks-1600x1200.jpg

Tja, den mangler jo kun en flok værnepligtige på ladet

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-06-05 22:06

Christensen wrote:
> for de uindviede....men uha...den er meget meget lidt pæn....
>
> http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-International-CXT-FA-Rocks-1600x1200.jpg

Hmm...
http://www.speedlink.com.au/users/david_watt/f650.jpg

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-06-05 22:08

Hej!

Morten Fruergaard wrote:
> Hmm...
> http://www.speedlink.com.au/users/david_watt/f650.jpg

D.A.M.N! Jeg ville give _alt_ for at køre rundt i sådan et respektskrummel

Big Foot lever - han kaldes David Watt*1

*1 = 's bil

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-06-05 22:13

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> D.A.M.N! Jeg ville give _alt_ for at køre rundt i sådan et
> respektskrummel

Jep, den er for fed...

Prøv at komme til Bilka i den (last)bil... ROFL

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-06-05 22:21

Hej!

Morten Fruergaard wrote:

> Jep, den er for fed...

*Agreed*. Hvad mon han bruger den til?

> Prøv at komme til Bilka i den (last)bil... ROFL

Hehe. Det bliver sq dyrt - den ser bedst ud, når den er parkeret ovenpå seks
Lupoer

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-06-05 20:50

Kim Voss Schrader wrote:

> *Agreed*. Hvad mon han bruger den til?

Hvad kan jeg sige? Amerikanere...

> Hehe. Det bliver sq dyrt - den ser bedst ud, når den er parkeret
> ovenpå seks Lupoer

Jep, og Lupoerne har ikke fået en ridse... Den er bare kørt hen over...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-06-05 05:11

Morten Fruergaard skriver:

> Hmm...
> http://www.speedlink.com.au/users/david_watt/f650.jpg

Er det med foldeudstige hydeulisk lift, så man kan komme op til fordøren
?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-06-05 20:51

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Er det med foldeudstige hydeulisk lift, så man kan komme op til
> fordøren ?

Nej, men man kan få et trin, så man kan komme OP...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-06-05 22:05

Niels Bengaard wrote:

> Hvis det er størrelsen der er interessant, så slår ingen vist
> International CXT, det er en pickup truck der vil noget..

http://www.backcountryjournal.com/f650pickups.htm

Se DET er biler...

Fra : Kim

Dato : 08-06-05 06:30

meddelelse news:42a60bbc$0$18641$14726298@news.sunsite.dk...

> http://www.backcountryjournal.com/f650pickups.htm
>
> Se DET er biler...

Så så'n en Hummer-ting i Nyhavn forleden
Der stod Totalvægt 8888, Last omkring 400kg.
Er det pral, eller vejer den virkelig så meget ?

Mvh, Kim

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-06-05 07:56

> Er det pral, eller vejer den virkelig så meget ?

Pral - naturligvis.

/Jan W Nielsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-06-05 14:32

On Wed, 8 Jun 2005 07:29:33 +0200, "Kim" <No@money.dk> wrote:

> [...]
>>
>Så så'n en Hummer-ting i Nyhavn forleden
>Der stod Totalvægt 8888, Last omkring 400kg.
>Er det pral, eller vejer den virkelig så meget ?

H1 vejer mellem 7.847-8.114 lb
H2 vejer ca 6400 lb

Begge vægte er med fuld tank men uden passagerer.
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 08-06-05 21:04

Morten Fruergaard wrote:

> http://www.backcountryjournal.com/f650pickups.htm
>
> Se DET er biler...

Jeg er færdig af grin over de der stretch jeep's der er link til,
specielt fordi de viser billeder af dem i terræn. Alle ved, at
terrænkørsel og laaang akselafstand er som skabt til hinanden,
lol!

--
Hygge..
Thomas

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-06-05 09:10

Morten Fruergaard wrote:
> http://www.backcountryjournal.com/f650pickups.htm
> Se DET er biler...

Den der sorte sag er da meget rå (4. billede).

Men så er der jo lige det med hvem der må køre i dem. For hvor mange af
dem kan holde sig under 3.500 kg?

Det kan derimod denne her:
http://trucks.about.com/od/nissantruckphotos/l/bl_04_titancr_a.htm

--
MVH Finn - der er starter i nyt, fast, job.
Og det er s** hårdt.

Fra : anders majland

Dato : 12-06-05 06:38

> Men så er der jo lige det med hvem der må køre i dem. For hvor mange af
> dem kan holde sig under 3.500 kg?

Det er så lidt et problem med dansk lovgivning da man ikke må køre "privat
hyggekørsel" i en lastbil ....

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-06-05 07:35

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev

> Det er så lidt et problem med dansk lovgivning da man ikke må køre "privat
> hyggekørsel" i en lastbil ....

Så er der vel også krav om begrænser på 90Km./h?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-06-05 14:46

Uffe Ravn wrote:
> Så er der vel også krav om begrænser på 90Km./h?

Ikke nødvendigvis. Den med fartbegrænser begynder, svjv, først ved 7,5 tons.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-06-05 14:44

anders majland wrote:
> Det er så lidt et problem med dansk lovgivning da man ikke må køre "privat
> hyggekørsel" i en lastbil ....

Er det ikke bare et spørgsmål om hvad man får den registreret til?
Og betaler for?