baglygtepærer springer, gsx600f
Fra : JS

Dato : 05-06-05 11:26

håber på lidt hjælp her
min baglygte bliver ved med at sprænge,
synes selv jeg har været alt igennem, men finder ikke nogen fejl
cyklen er en gsx600f, årg. 95

mvh jens

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 05-06-05 15:26

"JS" skrev:
> håber på lidt hjælp her
> min baglygte bliver ved med at sprænge,
> synes selv jeg har været alt igennem, men finder ikke nogen fejl
> cyklen er en gsx600f, årg. 95

Har du prøvet at give stikkene omme bagpå (ved ikke hvad det videnskablige
ord er for dem :P) en ordentlig omgang med en stålbørste? Havde samme
problem på min SZR660, og det hjalp gevaldigt.

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 05-06-05 17:30

Prøv lige at mærke efter om holderen pæren sidder i sidder HELT fast,
Jeg havde samme problem på min RFer, men en lille o-ring mellem holder og
lygte løste problemet.
Problemet var at holderen, og dermed pæren, kunne sidde og vibrere.
m.v.h. Ervin
YZF1000 Thunderace
http://www.dfmc.dk/?id=324

Fra : Armand

Dato : 06-06-05 22:37

JS wrote:
> håber på lidt hjælp her
> min baglygte bliver ved med at sprænge,
> synes selv jeg har været alt igennem, men finder ikke nogen fejl
> cyklen er en gsx600f, årg. 95

Første mistanke på en Suzuki må være ladesystemet:
Hvilken (lade)spænding er der på systemet under daglig kørsel?
14,2V er max!

--
Armand.