Forsikringsbevis ved omregistrering
Fra : Ian Matheson

Dato : 06-06-05 07:16

Når jeg skal købe en brugt bil, og får den registreret i mit navn, skal
jeg
medbringe et forsikringsbevis. Kan jeg få det på motorkontoret, eller skal
jeg have det fra mit forsikringsselskab ?

Den har indtil videre sparet mig for at få 46637 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Carl Astrup

Dato : 06-06-05 07:25

"Ian Matheson" <ian@e-mail.dk> wrote in message
> [...]
> medbringe et forsikringsbevis. Kan jeg få det på motorkontoret, eller skal
> jeg have det fra mit forsikringsselskab ?

Du skal lige svinge forbi dit forsikringsselskab og have et. :)

//eCarlos.net

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-05 18:51

"Carl Astrup" <eCarlos@esomething.com> skrev i en meddelelse
> "Ian Matheson" <ian@e-mail.dk> wrote in message
>>
> Du skal lige svinge forbi dit forsikringsselskab og have et. :)

Og det er motorkontoret der skal have den, hvis du skulle være i tvivl :)
Som bevis på at der er forsikring på de nummerplader de udlevere til
pågældende bil/stelnummer.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Sune

Dato : 06-06-05 07:29

Det får du af dit forsikringsselskab.