Sportsvongne i Århus -fredag
Fra : Jesper Larsen

Dato : 05-06-05 15:55

I fredags ved omkring 18:00 tiden så jeg 4-5 sportsvogne ved Viby i Århus
bl.a. Ferrari og en Lamborgihni samt 2-3 mere som jeg ikke lige kunne
genkende.

Nogle der også så dem og i givet fald hvad det var og hvad de lige lavede i
århus??

DoC

Fra : Troels Pedersen

Dato : 05-06-05 16:00

"Jesper Larsen" <docone@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> genkende.
>
> Nogle der også så dem og i givet fald hvad det var og hvad de lige lavede

Jeg læste i Jyllands Posten for lidt tid sidan at der var en lille ikke
mærkebestemt sportsvogns klub der var begyndt at holde "klub aftener" af og
til, de havde blandt andet været på Tangkrogen i Århus. Måske det er nogle
fra samme klub?

Godt nok var alle biler i denne klub, ikke i samme kaliber som dem du nævner
ovenover.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : Jesper Larsen

Dato : 05-06-05 16:01

Har selv fundet ud af at det nok var til SportscarEvent på JyllandsRingen.

Nogle der har nogle billeder derfra?

Fra : Aslan

Dato : 06-06-05 11:17

Jesper Larsen wrote:

> Nogle der også så dem og i givet fald hvad det var og hvad de lige
> lavede i århus??

Det kunne være en forberedelse til http://www.ferraridays.dk/ ???

Aslan