Bilbatteri
Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 04-06-05 21:41

Dengang jeg havde min Renault 25, der satter jeg et rødt batteri i - kæmpe
stort. Med en tyr på (så vidt jeg husker).
- Er der nogen der ved hvad det er for et mærke? Jeg kan bare huske det
kostede spidsen af en jetjager.

Alternativt, hvad skal man købe af batteri, hvis man godt vil ofre pengene
for noget kvalivarer? Tænker også her på
at det skal kunne holde så længe som muligt - altså efter bilen er slukket.

forslag om T Hansen og HN er overflødige :)

--
Morten Linder
Ingen lamme omskrivninger i min mail, og bryder du dig ikke om min post, så

Fra : Roberto Saldo

Dato : 05-06-05 08:08

Morten Linder (2600) wrote:
> [...]
> at det skal kunne holde så længe som muligt - altså efter bilen er slukket.
>
> forslag om T Hansen og HN er overflødige :)

Jeg har altid haft en svaghed for Varta, Varta silver er kram og koster
også mindst en lap.

Jeg har haft Bosch Silver og det virkede da også.

Mvh
Roberto

Fra : Uffe Ravn

Dato : 14-06-05 12:27

"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> skrev

> [...]
> stort. Med en tyr på (så vidt jeg husker).
> - Er der nogen der ved hvad det er for et mærke? Jeg kan bare huske det

Kan det have været et Banner?

Forhandles bla. af Mobila i Slagelse

Mvh. Uffe Ravn