God tyverialarm?
Fra : Peter Sindrup

Dato : 04-06-05 10:16

Hej Gruppe,

Efter et indbrud i min bil, lige udenfor mit soveværelsesvindue, skal jeg
altså have eftermonteret en god tyverialarm.
Er der nogle specielle mærker I kan anbefale?

Det må gerne være en model med en "bipper" som man har på sig, som bilen
sender en alarm til, hvis tyverialarmen går.

Men det skal *ikke* være en model der detekterer at dørene åbnes, ved at
føle på om batterispændingen dykker, for så vil alarmen gå i gang hver gang
oliefyret i bilen starter.

Og endelig, hvor køber jeg bedst/billigst?

Bilen anlægget skal monteres i, er en Mercedes E220 CDI fra 1999.

På forhånd tak

Peter

Fra : Ege

Dato : 04-06-05 16:40

kan du ikke bruge nogle af dem fra uniq import, prøv at skrive til paw der
har forretningen, han kan sikkert give dig et par råd ?
jeg mener at man kan udelade spændingsfald på mange alarmer....
ellers er S&W noget der rykker virker hver gang ....(smith & wesson)

ege

Fra : Peter Sindrup

Dato : 05-06-05 09:34

"Ege" <info@egesby.dk> wrote in message

> kan du ikke bruge nogle af dem fra uniq import, prøv at skrive til paw der
> har forretningen, han kan sikkert give dig et par råd ?

Takker.

> S&W noget der rykker virker hver gang ....(smith & wesson)

Eller måske en Colt Magnum 44, men det kræver jo at man opdager
det, i gerningsøjeblikket- og det gjorde jeg ikke

Peter

Fra : Johnny Louis

Dato : 04-06-05 20:38

> [...]

> altså have eftermonteret en god tyverialarm.
> Er der nogle specielle mærker I kan anbefale?

http://www.cf-offroad.dk/alarm/lea_825.htm

Denne skal jeg inden længe have monteret og syntes ikke der findes nogen
bedre på markedet og til prisen.

Johnny Louis

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-06-05 22:52

Johnny Louis wrote:
> http://www.cf-offroad.dk/alarm/lea_825.htm
>
> Denne skal jeg inden længe have monteret og syntes ikke der findes
> nogen bedre på markedet og til prisen.

Ikke hvis man ikke har brug for Turbo-timer, GSM/GPS modul...
Jeg har selv LEA 721 pga. ovenstående...

Og nu kan CF Offroad tilbyde betaling og bestilling online med dankort
osv...
http://www.4x4butikken.dk/shop/productinfo.asp?id=001%2D007%2D00000825

--
Mvh. Morten Fruergaard