Ford Puma
Fra : Mig Selv [9000]

Dato : 03-06-05 17:52

Hej NG

Da jeg selv har en Ford Puma men ikke har så mange erfaringer med sådan en
bil ville jeg høre om der skulle være nogen i gruppen som selv har eller har
haft en Puma.. samtidig vil jeg gerne høre om nogen ligge inde med nogle
ting til den bil..

Jeg ved godt der findes Ford klub Danmark, men vil gerne høre der skulle
være en mere specifik klub eller forum..

Da jeg selv bor i Aalborg kunne det være kanon, hvis der evt. skulle lige i
nærheden..

På Forhånd Tak

Mvh

Shark

Fra : phk

Dato : 04-06-05 09:24

"Mig Selv [9000]" <shark@[FJERN DETTE]stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt der findes Ford klub Danmark, men vil gerne høre der skulle
> være en mere specifik klub eller forum..

Jeg har været medlem af www.ford-klub-danmark.dk - dengang var der også
Puma´er i klubben.

--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er

Fra : Mig Selv [9000]

Dato : 06-06-05 17:17

Andre som har nogle gode ideer ??