ducati 916
Fra : Brian Laursen

Dato : 02-06-05 15:22

Ja så blev den solgt. Vi fandt ikke ud af hvor gammel den var, men den gik
for 155. Lige midt mellem de 140-170 der var snakket om. Nu har han så fået
hans 900ss tilbage. Det bliver han nok ked af ?? he.. Nå mon ikk ehan fik
blod på tanden til en anden gang der viser sig en.

Tak for de mange svar
--
Virtually Yours

Brian laursen

Dobbelt X ( til salg )
Http://home1.stofanet.dk/cashman

http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 02-06-05 16:32

Brian Laursen <cbr1100xxblackbird_2004@hotmail.com> wrote:

> [...]
> hans 900ss tilbage. Det bliver han nok ked af ?? he.. Nå mon ikk ehan fik
> blod på tanden til en anden gang der viser sig en.

Så var der en anden der snuppede hans 916'er? Øv... men det forstår
man jo godt. Det er en superfed cykel. Så må han jo bare på udkik efter
en anden.

Mvh
Anna

--
Anna M. Andersen
Ducati M1000

Fra : Brian Laursen

Dato : 03-06-05 06:05

Anna M. Andersen wrote:

> Så var der en anden der snuppede hans 916'er? Øv... men det
> forstår man jo godt. Det er en superfed cykel. Så må han jo bare på
> [...]

Personligt synes jeg det var noget mærkligt noget at køre på. Den kunne sku
ikke dreje i forhold til en honda?? man skulle virkelig arbejde på den. og
når man nåede 180 kunne man ikke aflæse instrumenteringen, for så rystede
det hele så voldsomt. Men fuck den lød godt det var da helt sikkert. Og så
var der lige det med streetrespect. Damn folk de glor når man kommer
rullende på sådan en. Han fortæller at nogen gange hang folk ud af bilerne
for at se den. Andre tog billeder osv.. hehe

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 03-06-05 06:35

> [...]

> rullende på sådan en. Han fortæller at nogen gange hang folk ud af bilerne
> for at se den. Andre tog billeder osv.. hehe

Jeg synes den er overfed. Jeg har ikke kørt på en 916'er, men jeg mener
dog at en 996'er er lige lovlig tvær i bytrafik til at jeg har lyst til
at køre på den. Til gengæld er den jo bare fed når man når godt op i
fart (i risikozonen for at kørekortet ryger sig en tur). I bytraffik er
min M1000'eren trods alt noget mere håndterbar, men ellers var det måske
blevet til en af de andre

/Anna

--
Anna M. Andersen