Honda CBR600F1-4
Fra : Ed Winchester

Dato : 01-06-01 10:23

Hej.

Hvad er forskellen på Honda CBR600F1, F2, F3 og F4?

mvh Ed

Fra : Bo Thomsen

Dato : 01-06-01 10:40

> Hvad er forskellen på Honda CBR600F1, F2, F3 og F4?

kort sagt - 11 års udvikling.
mvh
bo thomsen
vfr750f - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Ed Winchester

Dato : 01-06-01 10:44

"Bo Thomsen" <bbt@worldonline.dk> wrote in message

> kort sagt - 11 års udvikling.

tak for det. troede der var fire variationer for hver årgang.

mvh Ed.

Fra : Bo Thomsen

Dato : 01-06-01 11:05

> tak for det. troede der var fire variationer for hver årgang.
de første 3 er vist nok samme mc med forbedringer, men f4 er en helt ny
cykel.
mvh
bo thomsen
vfr750f - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Janus

Dato : 01-06-01 22:24

F1'eren er helt anderledes F2 F3 og F4 ligner hinanden nogenlunde i
udseende, køremæssigt melder jeg pas

Janus

Bo Thomsen <bbt@worldonline.dk> skrev i en

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-06-01 19:36

Ed Winchester wrote:

> Hej.
>
> Hvad er forskellen på Honda CBR600F1, F2, F3 og F4?

Der er rimelig stor forskel mellem dem alle sammen. Jeg kan ikke lige huske
dem, men prøv en søgning på http://www.deja.com/usenet
Emnet har været opppe nogle gange før.
Søgeord kunne evt være: F1 F2 F3 F4
--