Thansen's fjernbetjent centrallås (Noget v~
Fra : Mie

Dato : 02-06-05 09:26

Er denne styreboks fra Thansen noget vær i forhold til denne Vision VAE
317-490

Thansen
http://www.thansen.dk/product.asp?c=487329197&n=1199147587&pn=1229003618

Vision VAE 317-490
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=007-001-00317490

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-06-05 10:05

Mie wrote:
> Er denne styreboks fra Thansen noget vær i forhold til denne Vision VAE
> 317-490

Den er mistænkeligt billig. Specielt aktuatorerne vil jeg være loren over for. Hvis de
fejler efter 6 mdr er det noget gejl at skulle skifte dem igen. De der gummibælge holder
ikke så længe på de billige sæt.

Vision sættet er kun boks og remotes, men med batterier.

Jeg har monteret en vision dims og den virker fortræffeligt endnu. Mine remotes er mere
smarte end de viste.

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-06-05 10:23

Roberto Saldo skrev:

> [...]
> over for. Hvis de fejler efter 6 mdr er det noget gejl at skulle
> skifte dem igen. De der gummibælge holder ikke så længe på de billige

Ud fra billedet ligner de præcis mine som jeg købte for mange år siden hos
CD-Cardic, og de har aldrig fejlet.

Ekspedienten hos Opel hvor jeg købte dem sagde flere år efter også at det
var hans indtryk at de aldrig svigtede.

(Til gengæld vil min styreboks kun låse de 1. 3 gange hver dag før den
bliver træt, så hvis multistikket er det samme som på min kunne jeg godt
tænke mig at smide de 249 kr. efter l*****)
Hans

Fra : Mie

Dato : 02-06-05 10:32

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vision sættet er kun boks og remotes, men med batterier.
>
> Jeg har monteret en vision dims og den virker fortræffeligt endnu. Mine

Det er også kun styreboksen jeg skal bruge da der allerede er centrallås i
bilen!

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-06-05 11:27

Mie wrote:

> Det er også kun styreboksen jeg skal bruge da der allerede er centrallås i
> bilen!

Så ville jeg da gå efter vision-dimsen.

<http://www.visionsecurity.com.tw/keyless/317_490.htm>

<http://www.visionsecurity.com.tw/transmit_p1.htm>

Mvh
Roberto

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-06-05 12:05

> Er denne styreboks fra Thansen noget vær i forhold til denne Vision VAE
> 317-490

Jeg har VAE 17 - det har jeg haft en række år nu - og det fungerer fint.

Senderne er dog så stærke, at de kan låse bilen op eller i på endog meget
store distancer, og det er ikke altid hensigtsmæssigt.

Sagen er nemlig, at der jo kun er een knap, og at man er nødt til at se på
bilen, for at konstatere, om man låser eller slukker. Bilen kan man ikke se,
hvis man sidder i baghaven og bilen står parkeret foran huset. Derfor skal
"andre pilfingre" holde nallerne fra fjernbetjeningen, og det kan være svært
at forklare folk.

Andre gange er det fint at man kan betjene låsen fra stor afstand - for
eksempel hvis man står på 4 sal, og kæresten skal ind i bilen en halv
kilometer længere nede af gaden.

/Jan W Nielsen

Fra : Lasse

Dato : 02-06-05 21:16

Hej!

Købte THansen sættet før jul. Har virket ganske aldeles upåklageligt lige
siden. Nemt at montere. Lyder "sundt". Og overraskende lang rækkevidde på
remoten....

Og i øvrigt ER der mulighed for at købe seperate dele (endnu), hvis f.eks.
en løse-motor skulle stå af...

Det andet kender jeg ikke... Men Thansen sættet har i hvert fald min
anbefaling...

Lasse