Købe nye måtter til Audi A4
Fra : Laskedyret

Dato : 01-06-05 22:49

Hvor køber man billigst en ny gulvmåtte til førersiden til en Audi A4 årgang
2004?

Der må være nogle steder ¨på nettet hvor det er billigere end hos Audi i DK

på forhånd tak for hjælpen

Jesper

Fra : Convict303

Dato : 02-06-05 03:20

"Laskedyret" <laskedyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> årgang 2004?
>
> Der må være nogle steder ¨på nettet hvor det er billigere end hos Audi i

Tja.. jeg ved da T. Hansen har tilbud på nogle PVC måtter med alu-look.. :)

-Michael

Fra : ThomasT

Dato : 02-06-05 07:47

Prøv og kigge på www.ebay.co.uk eller www.ebay.de

MVH
ThomasT

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-05 15:12

"ThomasT" <t@vicki-thomas.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> Prøv og kigge på www.ebay.co.uk eller www.ebay.de
>
> MVH
> ThomasT

Ja nemli' ja, der købte jeg orginale måtter til min G5, det kostede det
svimlende beløb af 1400,- ved VW.
Men endte på 50 EUR incl forsendelse i en ebay auktion.

Og de er bare lige 333% federe end de der reklame måtter som forhandleren
smider i hvis man forsøger at presse måtter med i handlen.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : JS

Dato : 03-06-05 15:41

"ThomasT" <t@vicki-thomas.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> Prøv og kigge på www.ebay.co.uk eller www.ebay.de

Hvad hedder måtter på hhv. engelsk og tysk?

Fra : Lars Knudsen

Dato : 02-06-05 07:48

Hej,

On Thu, 2 Jun 2005 04:19:57 +0200, "Convict303" <convict303@esenet.dk>
wrote:

>Tja.. jeg ved da T. Hansen har tilbud på nogle PVC måtter med alu-look.. :)

Hehe.. Ja jeg ville nok også bide i det sure æble og købe en oringal
måtte som passer 100%

I min bmw 5'er er der sådan et par små skruer i måtten som holder den
fast hvor den ligger, meget rart så den ikke skrider rundt - det tror
jeg ikke man finder uoriginale med.

Men lidt dårlig måtte kvalitet i øvrigt hvis de skal skiftes
allerede! Mine er fra 2002 og absolut ikke slidt

** Lars

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 02-06-05 17:23

Laskedyret skrev:
> Hvor køber man billigst en ny gulvmåtte til førersiden til en Audi A4 årgang
> 2004?

Hvis du finder et sted som vil nøjes med at sælge dig en måtte til
førersiden og ikke kun vil sælge måtter i hele sæt af fire stk. så vil
jeg meget gerne have et tip om det!

Mvh
Claus