Problemer med el
Fra : Robert Piil

Dato : 01-06-05 21:33

Der sprang en sikring (til 12 Volts udtaget) i min Peugeot 306 HDI
(2001) forleden.

Efter jeg har skiftet sikringen er der nu kun strøm på sikringen, når
tændingen er slået til. Sådan har det ikke været tidligere. Er der
nogen der ved hvorfor, og hvad der skal til for at få det til at virke
igen?
--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 01-06-05 22:04

Robert Piil wrote:
> [...]
> tændingen er slået til. Sådan har det ikke været tidligere. Er der
> nogen der ved hvorfor, og hvad der skal til for at få det til at virke
på min 405 er der tre stik "huller" i sikringsboksen, afhængig af hvilke
2 huller sikringen sidder i er der konstant støm eller tændingsstøm på
diverse forbrug herunder radio måske er det samme gældende på 306 og
sikringen skal flyttes et ½ hak?

Keld

Fra : Robert Piil

Dato : 03-06-05 13:36

On Wed, 01 Jun 2005 23:04:02 +0200, Keld Rasmussen <spam@nejtak.dk>
wrote:

> [...]
>2 huller sikringen sidder i er der konstant støm eller tændingsstøm på
>diverse forbrug herunder radio måske er det samme gældende på 306 og

Det var lige hvad der skulle til. Tak!