Sportsvan
Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-06-05 21:07

Hej,
Her et spørgsmål til de altvidende limsten i denne fine gruppe (fedte fedte)
Min svigerinde har en Toyota Sportsvan Årgang 2003, den har pass. airbag.
Kan man slå den fra et eller andet sted?
Michael

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 02-06-05 14:55

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min svigerinde har en Toyota Sportsvan Årgang 2003, den har pass. airbag.
> Kan man slå den fra et eller andet sted?

Jeg vil da tro, at du kan se det i instruktionsbogen. Står det der ikke, er
der nok ikke nogen mulighed for at koble den fra, men det kan du højest
sandsynlig få konstateret ved forhandleren.

Jesper

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 02-06-05 15:16

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:429f0f3d$0$18641$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> er der nok ikke nogen mulighed for at koble den fra, men det kan du højest
> sandsynlig få konstateret ved forhandleren.

Tak for svaret....
Hun valgte nu at køre i Volvo'en istedet..

Michael