CD med "god lyd"
Fra : Finn

Dato : 01-06-05 19:27

Der var engang jeg fandt et par mp3 filer som var ret seje. Så vidt jeg
husker var det en af medlemmerne af Pink Floyd som havde indspillet lydene
for nogle af hans biler (bla en 16 cylindret ræser fra midten af 50'erne som
lød helt fænomenal vild). Jeg har den stadig brændt på en cd men
originalcd'en er jeg meget intereseret i.

Ved I hvor den kan købes eller hvad den hedder - cd'en altså?

Mvh
Finn

Fra : Basil

Dato : 01-06-05 19:34

Finn wrote:
> [...]
> originalcd'en er jeg meget intereseret i.
>
> Ved I hvor den kan købes eller hvad den hedder - cd'en altså?

Den følger med Nick Masons bog.
Kai

Fra : Finn

Dato : 01-06-05 19:47