Vurdering : Seat Toledo 1,6
Fra : K. Larsen

Dato : 31-05-05 22:37

Hej

Har kik på en Seat Toledo 1,6 som har 114000 km på tælleren. Toledoen
fremstår med div. småskrammer og ridser på hele bilen, som sælger mener han
kan polere væk.

I fronten har kofanger enten været påkørt eller hængt fast i noget, idet
kølergitter og pladen rundt til venstre forhjul er bukket. Jeg kan ikke se
at der er påkøringsskrammer i motorrummet ( ingen bukninger i
deformeringszonerne ) - Ovennævnte skiftes inden jeg får bilen.

Der sættes nye alufælge og nye dæk på bilen, imens de gamle dæk og stålfælge
medfølger.

Prisen for denne bil er sat til 111000,- kr.
http://www.autonet.dk/peugeot/brugte/autodet.asp?Bilvalg=2723348

Hvad siger i til det ?

Kim

Fra : Mikkel Lund

Dato : 01-06-05 07:19

"K. Larsen" <webpoint@[invalid]gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
stålfælge
> medfølger.
>
> Prisen for denne bil er sat til 111000,- kr.

Prøv at kigge på bilbasen, der er ca. 50 tilsalg fra 99/00. Prisen er meget
den samme, MEN de har ingen skader, så jeg mener priser er noget i skyerne
på den du kigger på.

--
Hilsen Mikkel
------