Motorcykler i Bella
Fra : solvang

Dato : 31-05-05 21:13

Ved sidste MC udstilling i BellaCentret, var der nogen der udstillede ATVer
og gokarts med hvide nummerplader på. - Hvem udstelleder dem og hvor kan de
købes??
Det er mest de gokart ligende køretøjer der har min interesse!

Fra : Ove Ovesen

Dato : 31-05-05 22:36

Hey

C. Reinhardt havde nogle PGO´er, som i øvrigt iflg. min græske ven Adonis
skulle være skide gode - se http://www.suzuki-mc.dk/ - den hedder PGO
Bugster og koster 59.999.- + lev. omk. (inkl. afgift). Der kører en del af
dem i Grækenland som udlejningsfartøjer.

Endelig er der Dazon som jeg ikke kender så meget til http://www.bvo.dk
eller http://www.parkhave.dk/default.aspx?con=vare&id=614

Med venlig hilsen

Ove Ovesen