Så blev den synet?!?
Fra : Martin Leong

Dato : 31-05-05 16:18

Så blev TT350'eren synet, med defekt speedometer, åben potte og ikke-gade
crossdæk. Ok, den blev betinget synet, da jeg skulle skifte nummerpladen ud,
da der var to store huller i den gamle.
Synsmanden var flink, rar og meget snaksagelig. Hvis du har en MC, der skal
synes i Aalborg området, så kør en tur til Nørresundby

Mvh
Martin Leong
TT350
RS250

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-05-05 16:38

"Martin Leong" <mk_leong@hotmail*fjern*.com> writes:

> Ok, den blev betinget synet, da jeg skulle skifte nummerpladen ud,
> da der var to store huller i den gamle.

Hvis du skal køre ræs på dimsen, kan det nok bedre betale sig at lappe
den gamle sammen. En ordentlig plade bagpå og en sø af lim kan redde
meget
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Martin Leong

Dato : 31-05-05 17:06

> Hvis du skal køre ræs på dimsen, kan det nok bedre betale sig at lappe
> den gamle sammen. En ordentlig plade bagpå og en sø af lim kan redde
> meget

Hvis jeg var rigtig fræk, kunne jeg også bare vælge at glemme den flinke
synsmands påbud

Mvh
Martin Leong
TT350
RS250

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-05-05 17:34

> Hvis jeg var rigtig fræk, kunne jeg også bare vælge at glemme den
> flinke synsmands påbud

Ja, det er bare dyrt hvis den ryger helt af. Desuden vil det da også
være irriterende at få bøder for det en eller anden gang.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 31-05-05 19:38

Martin Leong wrote:
> Så blev TT350'eren synet, med defekt speedometer, åben potte og
> ikke-gade crossdæk. Ok, den blev betinget synet, da jeg skulle skifte
> nummerpladen ud, da der var to store huller i den gamle.

Sådan skal det gøres...

> Synsmanden var flink, rar og meget snaksagelig. Hvis du har en MC,
> der skal synes i Aalborg området, så kør en tur til Nørresundby

Det er da værd at huske. Især hvis jeg selv får mig taget sammen til at købe
en gammel offroader, som jeg kan rode med i sommerferien.

Fra : jacob

Dato : 01-06-05 18:58

"Anders Kjeldsen" <kjeldsen@netpad.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan skal det gøres...

hehe vi er nu lige så flinke i Aalborg Øst afd...

)

Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-06-05 19:49

"jacob" <jjo@stofanet.dk> wrote in message
> "Anders Kjeldsen" <kjeldsen@netpad.dk> skrev i en
> meddelelse
> >
> hehe vi er nu lige så flinke i Aalborg Øst afd...
>
> )

Arbejder du der?
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : jacob

Dato : 01-06-05 20:28

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
> "jacob" <jjo@stofanet.dk> wrote in message

> Arbejder du der?
> --
> Mvh. Jacob Larsen
> http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879
jep!!

MVH Jacob

Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-06-05 20:54

> "Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk>
> skrev i en meddelelse

> jep!!
>
> MVH Jacob

Hehe... Hvis der kommer en smuk ung mand ved navn Jacob forbi med en sort
GS500, så vær lige lidt flink ved ham.

Det kan nemlig godt være, at jeg skal have solgt min mc. Hvis det sker, skal
jeg jo nok lige have den synet først, og jeg bor tilfældigvis i Aalborg Ø.

Fra : jacob

Dato : 01-06-05 20:56

> [...]
>
> Det kan nemlig godt være, at jeg skal have solgt min mc. Hvis det sker,
> skal jeg jo nok lige have den synet først, og jeg bor tilfældigvis i
hvis nu bare lys, bremser og stelnummer er som dert skal være er der ingen
problemer )
held og lykke med salget. hvad koster den?
MVH Jacob

Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-06-05 21:49

> hvis nu bare lys, bremser og stelnummer er som dert skal
> være er der ingen problemer )
> held og lykke med salget. hvad koster den?
> MVH Jacob

Alt er som den skal være. Det er jo min cykel.

Den er ikke helt til salg endnu. Jeg skal nemlig lige have fundet en anden
cykel først. Har været ude og kigge på nogle stykker, men er ikke faldet
over den helt rigtige endnu. En impotør lidt nede sydpå skulle få et par
emner hjem her i weekenden, så det kan være, at der er en passende der.
GS'eren kommer nok til at koste 30k eller lidt mindre, altså nysynet, og med
to nye dæk (BT-45).

Nu håber jeg bare, at jeg finder en god erstatning. Ellers må jeg jo køre
GS500 lidt endnu.

Fra : jacob

Dato : 02-06-05 20:49

> [...]
> med to nye dæk (BT-45).
>
> Nu håber jeg bare, at jeg finder en god erstatning. Ellers må jeg jo køre
ok og held og lykke.

MVH Jacob