God "billig" mekaniker Lolland/Falster!
Fra : KH

Dato : 31-05-05 16:07

Er der nogen som kan anbefale en mekaniker hernede?? Bilbranchen taler meget
om at man skal bare finde en mekaniker som man har tiltro til, men det er
ikke så nemt. Så hvis der er nogen herinde der kender en god loyal (ej
svindler) så er jeg meget modtagelig!!

Klaus Høngaard
Hoengaard@Gmail.FJERN.com

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 02-06-05 16:04

KH skrev:

> [...]
> til, men det er ikke så nemt. Så hvis der er nogen herinde der kender
> en god loyal (ej svindler) så er jeg meget modtagelig!!

Trim og tuning: www.ktech.dk
Fiat-biler: www.autocentro-as.dk
Udstødning: www.ppauto.dk

Dem kan jeg ihvertfald anbefale!